آیا می دانید مشتریان دقیقا از شما چه می خواهند؟

SMS13

آیا می دانید مشتریان دقیقا از شما چه می خواهند؟

۶ شهریور ۱۳۹۴
|
3 نظرات
|

مشتریان راضی بی شمار چیزی است که ما برای آن تلاش میکنیم. نوع رابطه شما با مشتریانتان می تواند به شمار زیادی از مشتریان راضی و وفادار منجر شود.
جذب اینگونه مشتری برای همه مشاغل مطلوب است، اما شما باید آنچه را که می خواهند به آنها بدهید…
مشتریان چه می خواهند؟
موسسه پردازش دیتا (SAP) به تازگی نتایج جالبی از یک مطالعه جهانی از مشتریان ۱۲ ملیت را ارائه کرده است. پیام اصلی این مطالعه این است که مشتریان خواهان برقراری ارتباط با مشاغل و برندها از طریق پیامک هستند.

• ۸۱ درصد از مشتریان برای برقراری ارتباط با برندهای مدنظرشان به پیامک را به اپلیکیشن های موبایل ترجیح می دهند.

• ۷۱ درصد از مشتریان برقراری ارتباط از طریق اپلیکیشن های مختلف تلفن همراه را آزار دهنده می دانند-آنها همه پیام های خود را به صورت یکجا و در یک محل می خواهند.

شما برای ایجاد رابطه ای وفادارانه با مشتریان خود نیازمند صرف دقت و توجه بیشتر هستید. طبق مطالعه یکی از موسسات تحقیقاتی (Emarsys) راه حل این مسئله ارسال پیامک های مرتبط است.

• ۴۱ درصد از مشتریان دریافت پیامک های مرتبط را دلیلی برای بازگشت و مراجعه دوباره به کسب و کار شما می دانند.

پس به نظر می رسد دقت و توجه بیشترشما در برقراری ارتباط بی پاسخ نمی ماند و مراجعه مجدد مشتریان به کسب و کار شما را در پی دارد.
با سیستم قدرتمند پیامکی ما می توانید پیامک های مرتبط بسیاری ارسال کنید. ما معتقدیم که اگر شما ارسال پیامک های مرتبط به مشتریانتان را آغاز کنید به زودی ثمرات آن را خواهید دید.
یکی از رؤسای شرکت Emarsys می گوید: “مشتریان خواهان ارتباط با برندهای مورد علاقه خود، خواهان ارزشمند تلقی شدن از جانب آنها و خواهان درک شدن از سوی آنها هستند. کلید دستیابی به مشتریان وفادار برای کسب و کارها و برندها ارسال پیامک های مرتبط است. آنها باید به شیوه بهتری از اطلاعات مشتریان خود استفاده کنند و پیشنهاد ها و ایده هایی مرتبط را با آنها در میان گذارند. بنابر تجارب ما ارسال پیامک مرتبط است که مشتری را وادار به مراجعه دوباره به کسب و کار شما می کند و این ملاقات های مکرر باعث ایجاد اعتماد و وفاداری می شود.”

SMS12