طراحی متن پیامک با روشی کوتاه و مختصر

طراحی متن پیامک با روشی کوتاه و مختصر

طراحی متن پیامک با روشی کوتاه و مختصر

۱۲ آذر ۱۳۹۳
|
0 Comments
|
A- تعداد کاراکترها یا بخش های پیامک تبلیغاتی

متن پیامک  تبلیغاتی هرچقدر کوتاه تر باشد باعث میشود تعداد دریافت کنندگانی که پیامک را می بینند و تمایل برای خواندن آن داردند  بیشتر شود . در ارسال پیامک تبلیغاتی همانند سایر آگهی ها خواندن متن و توجه به کل آگهی تبلیغاتی اصل مهم تبلیغات است . سعی شود متن پیامک شما حداقل ۷۰ کاراکتریعنی یک صفحه باشد و حداکثر ۱۳۹ کاراکتر و ۲ صفحه باشد و بهتر است بدانید بسیاری از گوشی های تلفن همراه متن های طولانی تر از ۲بخش (۱۴۰کاراکتر) را دریافت را به سختی دریافت میکنند یا در این گوشی ها  اگر پیام رو بعد از رسیدن به گوشی زود باز کنن پیام کامل لود نمی شود و ممکن است کامل نشود.!

B : در هر سطر پیامکـ تبلیغاتی چند کلمه باشد یا از چه شکلک ها یا علائمی میتوانیم استفاده کنیم؟

۱-به جای و میتوانید از + استفاده کنید.
۲-بهتراست در هر سطر حداکثر۴ کلمه کوتاه یا سه کلمه بلند باشد
۳- برای جداسازی دو جمله میتوانید از علامت * و یا { یا ] یا برخی علائم دیگر استفاده کنید
۴- استفاده از ۰۲۱ یا کدشهر قبل از تلفن مهم است چراکه این کد موجب تماس تلفنی گیرنده بدون نیاز به وارد کردن شماره را دارد.
۵- استفاده از شکلک های خنده یا سوالی مشکلی ندارد(البته بستگی به مخاطب دارد) چراکه در بیش از ۹۵%درصد گوشی های موبایل دیده میشود ولی بهتراست قبل از ارسال روی گوشی خود شکلک مورد نظرتان را آزمایش کنید.
۶- ببینید برای مخاطبان شما چه ویژگی مهم است وسعی کنید فقط مهمترین آن را به عنوان ویژگی کالا یا خدمات مورد تبلیغ ذکر کنید.

c: طراحی متن پیامک با روشی کوتاه و مختصر !
نحوه طراحی پیامک برای اصناف و مشاغل گوناگون دارای شرایط یکسان و روشی مشابه است . در طراحی متن پیامک چند بخش با اهمیت وجود دارد :

۱- بهتر است شروع متن پیامک با نام یا برند کالا یا خدماتی باشد که تبلیغ میکنید.

توضیح:
دقت کنید در برخی کالا یا خدمات ممکن است نوشتن نام سازمان یا شرکت یا استفاده از واژه هایی که موجب جذب گیرنده شود از نوشتن نام کالا یا خدمات موثرتر باشد . بطور مثال برای اجاره یا فروش یک ملک بهتر است شروع پیامک با ” اجاره آپارتمان۹۰متری, ولنجک” شروع شود و برای تبلیغ برند یک بستنی یا پیامک تبلیغاتی برای فروش کولرگازی ابتدای متن پیامک با جمله یا واژه یا شکلک باشد که موجب کنجکاوی گیرندگان پیامک بشود تا کل متن پیامک را بخوانند . بطور مثال : برای تبلیغ بستنی یا خوراکی ها میتوانید بتویسید ” خوشمزه!” یا ” عجب باحاله!” یا “تاحالا خوردی؟”

۲- ویژگی های خدمات یا کالا در بخش دوم متن پیامک نوشته شود .

مثال :
دقت کنید ! منظور یکی از مثال ها میباشد !

– کیفیت بالا=قیمت مناسب
– فقط ۱۲۰۰۰تومان
– قیمت مناسب با ۷۰% تخفیف
– تکنولوژی آلمان
– دیتاسنتر ایران
– جدیدترین تکنولوژی
– بیش از ۱۴۰۰نماینده فعال

۳- نحوه تحویل یا خرید یا ثبت سفارشات ذکر شود .

مثال :
دقت کنید ! منظور یکی از مثال ها میباشد !

– تحویل رایگان
– خرید آنلاین از طریق سایت
– قیمت کارخانه
– تحویل آنی
– مشاوره در خرید و سفارش
– خرید از۱۲۰۰نماینده فعال سراسر کشور
– سفارش فقط با یک تلفن

This template supports the sidebar's widgets. Add one or use Full Width layout.