چگونه اعتماد مشتریانتان را جلب کنید؟

چگونه اعتماد مشتریانتان را جلب کنید؟

۹ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

Customer_-500x330

از اطلاعات مشتریان خود چگونه استفاده می کنید و چقدر در این رابطه با آنها صادقید؟ در دنیایی که همیشه حق با مشتری است، بهبود شیوه های بازاریابی برای جلب اعتماد مشتری اهمیت زیادی دارد.

اما چرا؟

همچنانکه شما این پست را می خوانید احتمالا یک ایمیل هرز به اینباکس شما ارسال شده است. بنابر مطالعات انجام گرفته ۲۰ درصد مصرف کنندگان در انگلیس و آمریکا روزانه تا ۵ ایمیل بازاریابی بی ربط هرز دریافت می کنند که می تواند به موارد زیر منجر شود:

در ۶۰ درصد موارد لغو عضویت برای دریافت

در ۴۵ درصد موارد بی اعتنایی به تبلیغات بعدی

در ۲۴ درصد موارد عدم مراجعه مجدد به سایت شرکت

در ۲۰ درصد موارد تحریم کامل برند

به نظر شما موارد بالا مقرون به صرفه اند؟

۹۱ درصد از مصرف کنندگان در انگلیس درباره اینکه شرکت ها از اطلاعات آنها در چه راهی استفاده می کنند نگرانند. به نظر می رسد در این بازار رقابتی، صداقت می تواند بهترین سیاست برای کسب و کار شما باشد.

ارسال مرتبط

در بازاریابی پیامکی رشد نرخ باز شدن پیامک ها و پاسخ به آنها بسیار بسیار بیشتر از هر نوع بازاریابی دیگر بوده است. با مقایسه ۲۲ درصد از ایمیل های باز شده با ۹۸ درصد از پیامک های باز شده به راحتی می توان دلیل این تفاوت را فهمید، اگرچه عدم تمایل مشتری به دادن شماره موبایل خود می تواند اولین مانع موفقیت بازاریابی پیامکی باشد.

زمانیکه اعتماد مشتریان موجود و مشتریان آینده خود را برای گرفتن اطلاعاتشان جلب کردید در قدم بعد باید به یاد داشته باشید که چگونه از این اطلاعات استفاده کنید و ارسالی هدفمند داشته باشید.

تنها ۴۵ درصد مصرف کنندگانی که برای دریافت پیامک در کمپین برندهای مورد علاقه شان عضو شده اند این پیامک ها را مفید می دانند.

موضوع اصلی درک شما از نیازهای مشتریانتان است، باید بدانید در راستای ارائه  محصول یا خدمات:

  • در تلاش برای حل چه مشکلاتی هستید؟
  • چرا آنها شما را برای دادن اطلاعاتشان انتخاب کرده اند؟
  • آنها از شما چه می خواهند؟

خود را جای مشتریانتان بگذارید، تمایل به دریافت چگونه پیامکی دارید؟

اعتماد

تقریبا ۵۰ درصد از مردم انگلیس درباره اینکه شرکت ها از اطلاعاتشان در چه راههایی استفاده می کنند نگرانند.

مشتریان شما با اعتمادی که به دوستان و اقوام و متخصصان صنایع دارند می توانند شماره موبایل خود را در اختیار آنها قرار دهند اما چگونه باید به کسب و کارها برای دادن اطلاعات خود اعتماد کنند؟

در بازاریابی پیامکی پیامک هایی نتیجه مطلوب را به همراه دارند که دارای هدفی مشخص و مرتبط و برای مشتری سودمند باشند. پس به عنوان برند مورد اعتماد مشتریانتان با تحلیل و دسته بندی درست اطلاعات آنها می توانید تجارب بیشتری کسب کنید و همچنین پلت فرم و راهبردی درست در کسب و کار خود داشته باشید.

بانک جهانی اعلام کرده که ۷۵ درصد از جمعیت جهان یک گوشی تلفن همراه دارند و این عدد در حال افزایش است. با توجه به آمار ذکر شده می توان فهمید که فرصت های زیادی برای رشد کسب و کار شما وجلب اعتماد مشتریانتان به منظور آمادگی برای آینده در روش بازاریابی پیامکی وجود دارد.

ابزارهای زیادی برای راه اندازی بازاریابی پیامکی در کسب و کار شما وجود دارد. با نکات و راهنمایی های موجود در این وبلاگ می توانید به درستی هدف خود را مشخص کرده و حرکت خود را آغاز کنید. این نکات به شما کمک خواهد کرد که بازاریابی پیامکی خود را نه فقط برای اولین بار بلکه برای همیشه بی نقص هدایت کنید.