به جرأت می توان گفت که بازاریابی موبایلی جهان را تحت سلطه خود قرار داده است. این نوع بازاریابی با نمونه هایی فریبنده مانند آمار و نتایج به دست آمده از مشاغلی که از این روش سود برده اند مسلح شده است تا مشاغل بیشتری را به خود جذب کند.

با این حال هنوز هم مشاغلی هستند که تمایلی برای بهره برداری از دنیای بازاریابی موبایلی ندارند. اما چرا؟

براساس اظهارات نیروهای فروش در سرتاسر جهان، بیش از 70 درصد از بازاریابان به نقش کلیدی بازاریابی موبایلی در مشاغل خود اعتراف کرده اند.

جهان تجارت تغییرات و جهش های بزرگی را به سمت تلفن همراه شاهد بوده است چرا که این وسیله به راهی برای گشت و گذار در اینترنت تبدیل شده است و همچنان که من برای شما پست می گذارم کامپیوتر های رومیزی خاک می خورند. موسسات تحقیقاتی 3/50 درصد از ترافیک تجارت جهانی را از طریق موبایل اعلام کرده اند که این عدد به تنهایی در حال افزایش است.

پس آیا نرم افزارهای تلفن همراه راهی رو به جلو هستند؟

نه نیستند.

نیستند مگر اینکه شما سرمایه زیادی برای طراحی و توسعه یک نرم افزار تلفن همراه داشته باشید، حتی اگر شما این سرمایه را نیز در اختیار داشته باشید، باز هم مشتریانتان پبامک را ترجیح می دهند.

81 درصد از مصرف کنندگان پیامک را به عنوان راهی ارتباطی با برندهای مورد نظرشان بر اپلیکیشن های موبایل ترجیح می دهند و 71 درصد آنها داشتن مکالمات متفاوت را در اپلیکیشن های مختلف آزاردهنده می پندارند.

پس بیایید نگاهی داشته باشیم به دلایلی که چرا شما از پیامک استفاده نمی کنید.

 

  1. “ما هیچ شماره ای از مشتریان خود در اختیار نداریم.”

راههای بسیار زیاد و آسانی برای جمع آوری اطلاعات مشتریانتان وجود دارد.

 

  1. “این نوع بازاریابی رسانه لوکس و جذابی برای ارتباط با مشتری نیست.”

نوع بازاریابی راحت و مؤثر است و مشتریان شما آن را دوست دارند! برند های لوکس نیز هر روز از این روش استفاده می کنند.

 

  1. “بله، اما مطمئنم این روش یک روند طولانی و پیچیده است.”

از لحظه عضویت شما تا دریافت پیامک شما از طرف مشتری فقط 10 دقیقه زمان لازم است.در بخش جذب مشتری توضیح داده شد.

 

  1. “خب، اما من مطمئن نیستم برای استفاده از این روش بودجه ای داشته باشیم.”

این روش کم هزینه است، هر پیام نهایتا 16 تومن هزینه دارد!

 

  1. ” در حال حاضر بخش بازاریابی ما به خوبی وظیفه اش رو انجام می دهد.”

خوب بودن تنها کافی نیست. با این روش، وضعیت بازاریابی از خوب به عالی تغییر می کند.

 

چندی پیش جهان این قرن را “قرن تلفن همراه”و گوشی های هوشمند نامید. گوگل نیز اعلام کرد که قصد دارد که الگوریتمی را معرفی کند که از طریق آن سایت هایی که دارای نسخه موبایل نیز هستند در موتورهای جستحو نسبت به سایت های دیگر برتری خواهند داشت. که این اتفاق هم افتاد.

این سیگنال فقط آغاز قرن تلفن همراه است. این وسیله شگفت انگیز به تنهایی خواهد توانست به مرکزی در زندگی روزمره ما و جهان تجارت شود.

 

همین الان پنل پیامک ما sms1.ir رو امتحان کنید.