6 ویژگی یک تبلیغات پیامکی مؤثر

url

۶ ویژگی یک تبلیغات پیامکی مؤثر

۱۶ تیر ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

آیا در جستجوی کامل ترین و مؤثرترین راه ایجاد تبلیغات پیامکی برای کسب و کار خود هستید؟ پیامکی تبلیغی که توسط مشتریان شما باز شود، خوانده شود و از همه مهم­تر اینکه تأثیر آن در کسب و کارتان دیده شود؟ اگر چنین است،خبرهای خوبی برایتان داریم. در این پست برای تبلیغات مؤثر شما دستورالعمل­ هایی را جمع ­آوری کرده ­ایم:

  1. اهداف پیامکی خود را مشخص کنید.
  2.  انواع مختلف پیشنهادات پیامکی را در حوزه کسب و کارتان شناسایی کنید.
  3.  یاد بگیرید که چه زمان هایی برای ارسال پیامک مناسب و چه زمان­ هایی نامناسب است.
  4. مناسب ­ترین طول متن را در پیامک ­های خود اعمال کنید. نه خیلی کوتاه، نه طولانی و خسته کننده.
  5.  ساختار تبلیغات پیامکی خود را طوری طراحی کنید که بهترین میزان بازگشت سرمایه را داشته باشد.
  6.  برای ارتباط بیشتر با مشتریان از شماره تلفن­ ها و لینک­ های خود در متن پیامک استفاده کنید.

تبلیغات پیامکی مؤثر