وبلاگ sms1 - ارسال اس ام اس

satisfaction survey

۵ قانونی که صاحبان کسب و کارهای کوچک باید از آن پیروی کنند.

۲۵ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

مهم ترین هدف در دنیای کسب و کارهای کوچک، بقاست. اگر کسب و کار شما سازمان یافته، سودمند و نوآورانه نباشد، موفق نخواهید بود. ما دائما در تلاش برای بهبود خدمات خود هستیم تا مشتریان تجربه بهتری از همکاری با ما داشته باشند.
در اینجا ۵ قانون را برای موفقیت کسب و کارهای کوچک جمع آوری کرده ایم:
۱٫ مشتریان خود را بشناسید.
این قانون یکی از مهترین قوانین در بازاریابی پیامکی به حساب می آید. اگر شما برای دلخوشی خود کسب و کاری را راه انداخته اید بدون اینکه بدانید چه کسی از محصول شما استفاده خواهد کرد، قطعا شکست می خورید. شما باید همیشه مشتریان و نیازها و خواسته های آن ها را در اولویت قرار دهید. به همین سادگی. قطعا شما در کسب و کار خود همه عوامل را در نظر می گیرید، اما باز هم تاکید می کنم مشتریان شما باید اولین اولویت شما باشند.
۲٫ بودجه ای در نظر بگیرید و رهایش نکنید.
هیچ وقت به یک فروشنده اجازه ندهید که شما را مجبور به صرف هزینه ای بیشتر از آنچه در نظر داشته اید کند. هنگامی که به تاثیر مثبت یک طرح بازاریابی مطمئن شدید هزینه بیشتری را برای آن صرف کنید. صرف هزینه در بخش های متفاوت کسب و کار بدون تأمل و تدبیر به موفقیت شما منجر نمی شود.
۳٫ انتقادات سازنده و ایده های نو را بپذیرید.
اگر مشتریان شما افکار و ایده های جدید خود را با شما به اشتراک می گذارند به آنها گوش دهید. سرسخت نباشید و نگذارید غرور بی جای شما کسب و کارتان را نابود کند. از تجربه اساتید و مربیانی که قبلا در کسب و کارهایی شبیه به کسب و کار شما فعالیت داشته اند استفاده کنید.
۴٫ ….. نمیدونم چی بدارم
همه مسئولیت ها را به تنهایی بر عهده نگیرید. افراد حرفه ای استخدام کنید. با افرادی همکاری کنید که به آنها اعتماد دارید. به جای اینکه تمام وظایف را خودتان انجام دهید بیشتر تمرکزتان را بر مدیریت افراد متخصص برای هر بخش بگذارید.
۵ […]

Read more
7-13-2015-9-46-27

روبات «sms1» در تلگرام : راهی تازه برای ارتباط با شما کاربران

۲۴ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

خوشبختانه بعد از تجربه محدود و تا حدی ناموفق استفاده از وایبر برای بازتاب نوشته‌های سایت ، به تازگی متوجه قابلیت‌های بات‌های تلگرام شدیم و تصمیم گرفتیم  برای «sms1»، یک «بات» آماده کنیم.

روبات «SMS1» در تلگرام، از آدرس زیر قابل دسترسی است:

 

https://telegram.me/sms1_bot

 
توجه- مهم: بعد از اینکه در پی‌سی یا گوشی و تبلت خودتان این لینک را باز کردید و با برنامه یا اپلیکیشن تلگرام، وارد صفحه بات شدید، تنها کاری که باید بکنید، ارسال یک کلمه یا عبارت دلخواه است. مثلا می‌توانید کلمه‌ای مثل «سلام» یا «شروع» را بفرستید یا اصلا روی /start در همان صفحه کلیک یا تپ کنید.
بعد از آن نوشته‌ها و پیام‌ها و اطلاعیه های  «sms1» به صورت خودکار برای شما ارسال خواهد شد.

توجه: در صورتی که به هر علتی تمایل پیدا کنید، دنبال کردن بات ما برایتان متوقف شود، کافی است خطاب به ربات در تلگرام بنویسید /stop. (یک اسلش و بعد عبارت stop)

با بات sms1 می‌خواهیم چه چیزهایی بفرستیم؟

۱- اطلاع رسانی های شرکت  مثل تخفیف ها ، امکانات جدید و …

۲- ارسال پیام های آماده جهت ارسال پیامک به مشتریانتون

۳- مطالب مرتبط با روش بازاریابی پیامکی

و غیره…

 
اگر بات «sms1 […]

Read more
emam-javad-33new

پیامک ویژه شهادت امام محمد تقی (ع)

۲۲ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

پیامک ویژه شهادت امام محمد تقی (ع) -۹۴/۶/۲۳
 
شهادت مظلومانه جوانترين شمع هدايت و نهمين بحر کرامت، تسليت و تعزيت
 
***
 
شهادت مظهر جود و سخا و علم و معرفت، امام جواد(ع) تسليت و تعزيت
 
***
ستاره جوان آسمان ولایت، با غروب سرخش، زمین را از داغ فراق پیر خواهد کرد.
 
***
سلام ما به رخ انور امام جواد
درود ما، به تن اطهر امام جواد
غريب بود و غريبانه جان سپرد و نبود
كسى به وادى غم، ياور امام جواد
 
***
 
اي شيعه بزن ناله و فرياد امشب
از غربت آن غريب کن ياد امشب
مسموم شد از زهر، جواد بن رضا

Read more
sms14

در بازاریابی پیامکی بهترین باشید!

۲۱ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

یک پلت فرم بازاریابی بزرگ، مسئولیتی بزرگ نیز می طلبد و تسلط بر بازار رو به رشد موبایل های هوشمند شخصی و ایجاد تعادل میان جذب فرصت ها و دفع زیان ها در این بازار، هنر هر کسب و کار است.
در حال حاضر بیشتر تمرکز بخش بازاریابی در هر صنعت بر موبایل است و دوره ای که ۶ میلیارد از ۷ میلیارد جمعیت جهان موبایل دارند بهتربن زمان برای شروع تلاش و صرف هزینه در زمینه بازاریابی پیامکی است.
پس وقتی صحبت از پیامک هست چگونه میتوانید بهترین باشید؟
بهترین  بودن در بازاریابی موبایلی با استفاده از این ۵ کلید مهارتی برای همیشه میسر است.
۱٫ جمع آوری اطلاعات
۸۰ درصد از مصرف کنندگان می گویند بوسیله برندهای مورد علاقه شان یا شرکت ها از طریق بازاریابی پیامکی جذب نشده اند. پس دوباره اطلاعات موجودی که از مشتریان دارید و همچنین استفاده از روش های گوناگون برای جمع آوری این اطلاعات را بررسی کنید.
نظارت مستمر بر خریدهای مکرر ، مشتریان وفادار شما را شناسایی می کند و شاید شروعی برای جمع آوری  بانک  اطلاعاتی مناسب از مشتریان شما باشد.
دسته بندی پایگاه اطلاعاتی تان به شما این اجازه را می دهد که اطلاعات موجود را با نیازها و اهداف تجاری کسب و کارتان ترکیب کنید. همچنین با دادن تخفیف ویژه یا پیشنهاد ویژه به مشتریان وفادارتان می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها عضو کمپین پیامکی شما باقی می مانند. به یاد داشته باشید که هر چه پیامک های شما مرتبط تر و ارسال شما هدفمندتر باشد، پاسخ های بیشتری از مشتریانتان دریافت می کنید.

پس حتما بعد از خرید، حداقل شماره موبایل مشتری را برای اطلاع از تخفیف ها از او بگیرید.
۲٫ همه چیز به زمان بندی بستگی دارد.
در حالیکه ۹۱ درصد مردم موبایل های خود را ۷ روز در هفته و ۲۴ ساعت در روز همراه خود دارند و بدون آن خانه را ترک نمی کنند، بعید است که مشتریان شما بخواهند با پیامک های وقت و بی وقت شما بمباران شوند. بنابراین همه چیز به زمانبندی بستگی دارد.
نتایج یک مطالعه توسط شرکت تحقیقاتی موبایل zokem نشان می دهد کسانیکه به دنبال بازاری برای جذب مشتری از طریق پیامک هستند باید زمان مناسب برای ارسال پیامک را شناسایی کنند و زمانی پیامک ارسال کنند که آنها در حال فعالیت روزانه هستند، زمانی بین ۱۰ صبح تا ۸ شب.
اگر شما قادر به ارسال پیامک در یک زمان مشخص نیستید، به یاد داشته باشید که ابزار زمانبندی در سامانه ما به شما این امکان را می دهد که برای ارسال پیامک در زمان موردنظر برنامه ریزی کنید.
۳٫ نفوذ موبایل
۷۲ درصد مردم در انگلیس صاحب تلفن هوشمند هستند که امکانات زیادی را در اختیار آنها قرار می دهد و این به این معنی است که ارسال یک پیامک ساده ۷۰ کاراکتری نمی تواند شما را از دیگر کسب و کارها متمایز کند.
ویژگی هایی مانند کوتاه کردن لینک سایت را در نظر داشته باشید. چون این لینک های کوتاه شده باعث افزایش ترافیک سایت رسپانسیو کسب و کار شما برای دانلود اپلیکیشن، خرید، دسترسی به پیشنهادات حراج و بن های خرید و… می شوند.
موبایل ها قدرت عملیاتی کردن تصمیم های شما را دارند ما این قدرت را در اختیار شما قرار می دهیم. به خوبی از آن استفاده کنید!

 

۴٫ ارسال هدفمند
تأثیر پیامک به عنوان روش ارتباطی مورد علاقه مشتریان و با نرخ باز شدن  ۹۸ درصد در مقایسه با نرخ باز شدن ۲۰ درصدی ایمیل را نمی توان نادیده گرفت. پس مشتری باید به روشنی منظور شما را از پیامک درک کند.
حدود ۷۵ درصد از کاربران موبایل ترجیح می دهند که پیشنهادات حراج از طریق پیامک به آنها ارسال شود تا اینکه سیلی از پیام های غیرمستقیم تبلیغاتی را از طریق اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی دریافت کنند.
ارسال هدفمند و اختیار دادن به مشتری برای عضویت در کمپین شما به جای غرق کردن آنها در تبلیغات، به آنها این احساس را می دهد که کنترل بیشتری بر پیامک های دریافتی خود دارند.
۵٫ قانون
هیچ قهرمانی فراتر از قانون فعالیت نمی کند، بلکه با آن همکاری دارد. بوسیله ارسال پیامک از این مزیت استفاده کنید و پیام هایی ارسال کنید که در چارچوب قانون و مقررات و همچنین در چارچوب سیاست های کسب و کار شما باشد. برای سبقت از رقبای خود در این زمینه از خطوط قرمز عبور نکنید.
در پیامک های ارسالی صداقت داشته باشید، به مشتری برای عضویت در کمپین حق انتخاب بدهید.
به طور میانگین هر شخص روزانه ۱۵۰ […]

Read more
‹ Prev page1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 Next page ›
This template supports the sidebar's widgets. Add one or use Full Width layout.