وبلاگ sms1 - ارسال اس ام اس

sms marketing_1

روانشناسی بازاریابی پیامکی بیاموزید و با آن طوفان به پا کنید..!

۱۸ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

قطعا دوست دارید بدانید که چه چیزهایی مشتریان شما را وادار به کلیک کردن، خرید کردن یا پاسخ دادن به تلاش های شما برای بازاریابی می کند؟

بازاریابان در هر صنعت در تلاشند تا رازهای موفقیت یک کمپین بازاریابی خوب را بیابند..پس نتیجه می گیریم که ارسال پیامک تنها کنار هم قرار دادن لغات نیست.

در پیامک خود اندکی احساسات، محرک های روانی و …. بگنجانید و کمپینی هوشمند و تأثیرگذار داشته باشید.

احتمالا تا به حال به فکرتان خطور نکرده که ارسال پیامک یک نوع بازی است. وقتی برای کسی توپی می اندازید به احتمال زیاد او نیز توپ را برای شما میاندازد. اما اگر هیچوقت توپی را نیاندازید قطعا کسی پاسخ پرتاب شما را نخواهد داد.

تعامل، عواطف، اخلاق و انتخاب درست لحن نوشتار همه و همه از عوامل ایجاد یک کمپین موفق است.

در ادامه نگاهی داشته باشید به روانشناسی انتخاب های مشتریان خود و بیاموزید که چگونه با استفاده از این اطلاعات در کسب و کار خود طوفان به پا کنید.!

” انسان مخلوقی است بنده عادات خود  ”

ما اغلب به عنوان موجوداتی بنده عادات خود یاد می شویم و جای تعجب نیست که بر اساس تخمین های شرکت نوکیا هر انسان به طور  میانگین ۱۵۰ مرتبه در روز، موبایل هوشمند خود را چک می کند. وقتی چک کردن موبایل برای شما عادت شود حتی برای انجام ان فکر هم نمی کنید و به صورت خودکار این کار را انجام می دهید. بنا بر مطالعات شرکت  Eircom بیست درصد از مصرف کنندگان اعتراف کرده اند هنگامی که به موبایل های خود مشغولند به طور ناخود آگاه با انجام کارهای موافقت می کنند.
بسیاری وقتی موبایل خود را چک می کنند و پیامی درآن نمی بینند نا امید می شوند شمامی توانید از این فرصت استفاده کرده و جوایز متعددی را به مشتریان خود پیشنهاد دهید تا بازاریابی خود را مستحکم کرده وآنان را وادار به باز کردن پیام های خود کنید.

” جبران لطف دیگران ”

وقتی  برای کسی کاری انجام می دهید به احتمال زیاد طرف مقابل درصدد جبران لطف شما بر می آید و در ازای کاری که برایش انجام داده اید کاری برای شما انجام می دهد. عده ای می گویند که ما ندیده ایم که کسی درصدد جبران لطف ما بر آمده باشد، اما باور این مطلب آسان نیست. تمایل به جبران لطف دیگران غریزه طبیعی ماست که به عنوان “مقابله به مثل” از آن یاد می شود.

سعی کنید از نظریه بالا به صورت معکوس استفاده کنید. اما چگونه؟ خدمات و پیشنهاداتی مانند تخفیف، یک دانلود رایگان یا یک حراج را که به لحاظ هزینه ای به نفع مشتری است ارائه دهید که هم باعث جذب ۱۰ برابر مشتری بیشتر می شود و هم مشتریان موجود شما را برای مراجعه به شما ثابت قدم تر و به شما وفادارتر می کند. این وفاداری جبران کاری است که برای مشتریان خود انجان داده اید.

اثر “منم همینطور”

بیشتر افراد علاقه ای به تجربه چیزهای جدید ندارند، اما با پیش قدم شدن دیگران آنها نیز به فکر می افتند تا شرایط جدید را تجربه کنند.

موفقیت های کسب وکار خود را در پیامک های خود با دیگران به اشتراک بگذارید اما به یاد داشته باشید که فخر نفروشید.

مانند بازاریابان بزرگ که از افراد مشهور برای تصدیق کمپین شان کمک می گیرند عمل کنید در وبسایت خود ….. اشتراک گذاشتن نقد و بررسی را برای مشتریان خود در نظر بگیرید، اعلام کنید که ۹۸ درصد از مشتریان بیشترین امتیاز را در ارزیابی ها انجام شده به شما داده اند حتی می توانید url هایی ارسال کنید که حاوی فیلم یا عکسی از مشتریان شماست که از خرید محصولات شما احساس رضایت می کنند و خوشخالند.

” بریم تا وقت تموم نشده.. ”

همه ما می دانیم عباراتی مانند “اخرین شانس خرید” یا “تنها چند روز دیگر مهلت دارید” به آهستگی به مشتریان القا می کند که تا به دعوت شما پاسخ دهند و به فروشگاه شما سر بزنند.

هرچه فرصت داده شده به مشتریانتان کمیاب تر باشد، محصولات شما در نظرشان ارزشمندتر جلوه خواهد کرد. این مورد در برنامه ریزی های شما برای حراج ها و پیشنهادات یا عرضه بن خرید در میان مشتریان تان بسیار مؤثر خواهد بود. حتما به مشتریان عضو کمپین خود یادآوری کنید که تعداد بسیار کمی از بن های خرید باقی مانده است و زمان برای دریافت این بن ها محدود است و اگر به زودی برای دریافت بن شما مراجعه نکنند این فرصت را از دست می دهند.

” جشن بگیرید ”

جنبه های شخصی موبایل و توانایی های رو به رشد آن، این وسیله را به یکی از معتبر ترین اهداف بازاریابی پیامکی تبدیل کرده است. با استفاده مناسب از نکات بالا و ارسال به موقع پیامک ها، رونق کسب و کارتان را جشن بگیرید.

&nbsp […]

Read more
schedulesms

چرا زمان بندی برای کمپین پیامکی شما بسیار مهم است؟

۱۷ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

اغلب از ما سؤال می شود که بهترین زمان برای ارسال پیامک اطلاع رسانی یا پیامک بازاریابی به منظور کسب بهترین نتیجه چه موقع است. پاسخ به این سؤال دشوار است، در ادامه برای کمک به شما چند نکته را گردآوری کرده ایم تا بهترین نتیجه ممکن را از عضویت در سامانه ارسال و دریافت ما بگیرید…
• خود را جای آنها بگذارید

-بهترین زمان را برای مشتریان خود در نظر بگیرید. به پیامک های بازاریابی که بعد از ساعت ۸ شب به شما ارسال می شود چگونه عکس العمل نشان می دهید، احتمالا اشتراک خود را لغو خواهید کرد..
• پیشنهادات وقت نهار

– افزایش سفارشات غذا از ساعت ۱۱ به بعد – انتخاب و سفارش غذا از طریق شرکت ها و سازمان ها در این ساعات اتفاق می افتد.
• ۴ […]

Read more
5_steps_to_a_successful_mobile_marketing_message

۵ گام برای ارسال موفقیت آمیز پیامک تبلیغاتی

۱۵ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

 

به تازگی تصمیم به ارسال پیامک و استفاده از روش بازاریابی پیامکی گرفته اید؟ در اینجا ۵ گامی را که به ارسال موفقیت آمیز پیامک های تبلیغاتی شما منجر می شود گردآوری کرده ایم.

شاید شروع سفر پیامکی برای بیشتر افراد هیجان انگیز باشد اما دلهره آور نیز هست چرا که بازاریابی پیامکی رسانه ای حساس و قدرتمند است.

زمانی که برای عضویت در سامانه پیامکی اقدام کردید پیامکی حاوی جزئیات عضویت شما مانند نام کاربری و رمز عبور به شما ارسال خواهد شد. چگونه این کار انجام می گیرد؟ چگونه می توانیم مطمئن شویم که قطعا این پیامک به دست شما می رسد و حتما خوانده می شود؟

گام اول-جمع آوری اطلاعات

اطلاعات جمع آوری شده شما از مشتریانتان کلیدی برای برقراری ارتباط با آنها است. این اطلاعات تا حد امکان باید به روز و دقیق باشد. همینطور هرچه میزان اطلاعات جمع آوری شده توسط شما بیشتر باشد بهتر است و به دسته بندی کردن این اطلاعات و تفکیک آنها به گروه های مختلف نیزکمک خواهد کرد.

گام دوم- دسته بندی اطلاعات

ارسال هدفمند یکی از مهمترین نکات در بازاریابی پیامکی است. تلاش کنید تا پیامک هایی مرتبط با مشتریانتان ارسال کنید. هرچه ارسال پیامک شما هدفمندتر باشد نتایجی که می گیرید نیز بهتر خواهد بود.

شماره های خود در گروه های مختلف مانند جنسیت، محل، علایق، زمان عضویت و … آپلود کنید. همچنین درباره چگونگی دسته بندی مناسب برای بازدهی بهتر در کسب و کار خود تأمل بیشتری داشته باشید.

برای مثال یک شرکت کاریابی بهتر است که اطلاعات خود را بر اساس محل و عنوان شغل دسته بندی نماید. یا یک فروشگاه اینترنتی لباس زنانه و مردانه اطلاعات خود را بر اساس جنسیت دسته بندی کند.

گام سوم-ویژگی های اولین پیامک ارسالی

پیشنهاد ما برای اولین ارسال شما این است که در اولین پیامکتان، به طور مختصر کسب و کار خود و مزایای آن را به مشتری معرفی کنید. از بمباران مشتری با پیشنهادات خودداری کنید و به آنها برای لغو عضویت حق انتخاب دهید تا در صورتی که خواستار انصراف از کمپین شما هستند به راحتی بتوانند انصراف دهند.

مثالی برای اولین پیامک تبلیغاتی…
سلام! ما در حال راه اندازی سرویسی برای مشتریان محترم خود هستیم تا به وسیله آن پیشنهادات حراج و خبرهای مربوط به فروش را از طریق پیامک برای شما ارسال کنیم. برای لغو عضویت عدد ۳ را به شماره ۳۰۰۰ یا همین شماره  ارسال کنید.
گام چهارم- شماره فرستنده

شماره ای که با آن پیامک تبلیغاتی ارسال می کنید می تواند به صورت پیش فرض باشد یا اینکه آن را به نام شرکت خود تغییر دهید. الیته در ایران این امکان از طرف اپراتور فعلا غیر فعال است.

گام پنجم- زمانبندی ارسال

یکی دیگر از نکات مهم در بازاریابی موبایلی زمان بندی پیامک شماست. بیدار شدن مشتریانتان در نیمه های شب بوسیله پیامک های تبلیغاتی شما قطعا نتایج دلخواهتان را به دنبال ندارد.

بهترین روز و زمان را برای ارسال پیامک هایتان را بیابید و از گزینه زمان بندی ارسال پیام در سامانه استفاده کنید.

در زمان بندی ارسال خود در بازه های زمانی مناسب و همچنین گروه های مختلف شماره های خود تنوع ایجاد کنید تا بهترین زمان ارسال را برای بازدهی بهتر پیدا کنید. همچنین می توانید پیشنهادات خود مانند پیشنهادات خرید،حراج ها، بن های خریدو … را نیز تنوع ببخشید.

زمانی که ارسال پیامک به کمپین های مختلف را آغاز کنید می توانید از علایق مشتریان خود با خبر شوید و با بررسی و تحلیل اطلاعات فروش و نرخ کلیک ها به روشنی برای آینده برنامه ریزی کنید.

 

&nbsp […]

Read more
253487098
‹ Prev page1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 Next page ›
This template supports the sidebar's widgets. Add one or use Full Width layout.