وبلاگ sms1 - ارسال اس ام اس

روبات «sms1» در تلگرام : راهی تازه برای ارتباط با شما کاربران

۲۴ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

خوشبختانه بعد از تجربه محدود و تا حدی ناموفق استفاده از وایبر برای بازتاب نوشته‌های سایت ، به تازگی متوجه قابلیت‌های بات‌های تلگرام شدیم و تصمیم گرفتیم  برای «sms1»، یک «بات» آماده کنیم.

روبات «SMS1» در تلگرام، از آدرس زیر قابل دسترسی است:

 

https://telegram.me/sms1_bot

 
توجه- مهم: بعد از اینکه در پی‌سی یا گوشی و تبلت خودتان این لینک را باز کردید و با برنامه یا اپلیکیشن تلگرام، وارد صفحه بات شدید، تنها کاری که باید بکنید، ارسال یک کلمه یا عبارت دلخواه است. مثلا می‌توانید کلمه‌ای مثل «سلام» یا «شروع» را بفرستید یا اصلا روی /start در همان صفحه کلیک یا تپ کنید.
بعد از آن نوشته‌ها و پیام‌ها و اطلاعیه های  «sms1» به صورت خودکار برای شما ارسال خواهد شد.

توجه: در صورتی که به هر علتی تمایل پیدا کنید، دنبال کردن بات ما برایتان متوقف شود، کافی است خطاب به ربات در تلگرام بنویسید /stop. (یک اسلش و بعد عبارت stop)

با بات sms1 می‌خواهیم چه چیزهایی بفرستیم؟

۱- اطلاع رسانی های شرکت  مثل تخفیف ها ، امکانات جدید و …

۲- ارسال پیام های آماده جهت ارسال پیامک به مشتریانتون

۳- مطالب مرتبط با روش بازاریابی پیامکی

و غیره…

 
اگر بات «sms1 […]

بیشتر بخوانید

پیامک ویژه شهادت امام محمد تقی (ع)

۲۲ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

پیامک ویژه شهادت امام محمد تقی (ع) -۹۴/۶/۲۳
 
شهادت مظلومانه جوانترين شمع هدايت و نهمين بحر کرامت، تسليت و تعزيت
 
***
 
شهادت مظهر جود و سخا و علم و معرفت، امام جواد(ع) تسليت و تعزيت
 
***
ستاره جوان آسمان ولایت، با غروب سرخش، زمین را از داغ فراق پیر خواهد کرد.
 
***
سلام ما به رخ انور امام جواد
درود ما، به تن اطهر امام جواد
غريب بود و غريبانه جان سپرد و نبود
كسى به وادى غم، ياور امام جواد
 
***
 
اي شيعه بزن ناله و فرياد امشب
از غربت آن غريب کن ياد امشب
مسموم شد از زهر، جواد بن رضا

بیشتر بخوانید

در بازاریابی پیامکی بهترین باشید!

۲۱ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

یک پلت فرم بازاریابی بزرگ، مسئولیتی بزرگ نیز می طلبد و تسلط بر بازار رو به رشد موبایل های هوشمند شخصی و ایجاد تعادل میان جذب فرصت ها و دفع زیان ها در این بازار، هنر هر کسب و کار است.
در حال حاضر بیشتر تمرکز بخش بازاریابی در هر صنعت بر موبایل است و دوره ای که ۶ میلیارد از ۷ میلیارد جمعیت جهان موبایل دارند بهتربن زمان برای شروع تلاش و صرف هزینه در زمینه بازاریابی پیامکی است.
پس وقتی صحبت از پیامک هست چگونه میتوانید بهترین باشید؟
بهترین  بودن در بازاریابی موبایلی با استفاده از این ۵ کلید مهارتی برای همیشه میسر است.
۱٫ جمع آوری اطلاعات
۸۰ درصد از مصرف کنندگان می گویند بوسیله برندهای مورد علاقه شان یا شرکت ها از طریق بازاریابی پیامکی جذب نشده اند. پس دوباره اطلاعات موجودی که از مشتریان دارید و همچنین استفاده از روش های گوناگون برای جمع آوری این اطلاعات را بررسی کنید.
نظارت مستمر بر خریدهای مکرر ، مشتریان وفادار شما را شناسایی می کند و شاید شروعی برای جمع آوری  بانک  اطلاعاتی مناسب از مشتریان شما باشد.
دسته بندی پایگاه اطلاعاتی تان به شما این اجازه را می دهد که اطلاعات موجود را با نیازها و اهداف تجاری کسب و کارتان ترکیب کنید. همچنین با دادن تخفیف ویژه یا پیشنهاد ویژه به مشتریان وفادارتان می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها عضو کمپین پیامکی شما باقی می مانند. به یاد داشته باشید که هر چه پیامک های شما مرتبط تر و ارسال شما هدفمندتر باشد، پاسخ های بیشتری از مشتریانتان دریافت می کنید.

پس حتما بعد از خرید، حداقل شماره موبایل مشتری را برای اطلاع از تخفیف ها از او بگیرید.
۲٫ همه چیز به زمان بندی بستگی دارد.
در حالیکه ۹۱ درصد مردم موبایل های خود را ۷ روز در هفته و ۲۴ ساعت در روز همراه خود دارند و بدون آن خانه را ترک نمی کنند، بعید است که مشتریان شما بخواهند با پیامک های وقت و بی وقت شما بمباران شوند. بنابراین همه چیز به زمانبندی بستگی دارد.
نتایج یک مطالعه توسط شرکت تحقیقاتی موبایل zokem نشان می دهد کسانیکه به دنبال بازاری برای جذب مشتری از طریق پیامک هستند باید زمان مناسب برای ارسال پیامک را شناسایی کنند و زمانی پیامک ارسال کنند که آنها در حال فعالیت روزانه هستند، زمانی بین ۱۰ صبح تا ۸ شب.
اگر شما قادر به ارسال پیامک در یک زمان مشخص نیستید، به یاد داشته باشید که ابزار زمانبندی در سامانه ما به شما این امکان را می دهد که برای ارسال پیامک در زمان موردنظر برنامه ریزی کنید.
۳٫ نفوذ موبایل
۷۲ درصد مردم در انگلیس صاحب تلفن هوشمند هستند که امکانات زیادی را در اختیار آنها قرار می دهد و این به این معنی است که ارسال یک پیامک ساده ۷۰ کاراکتری نمی تواند شما را از دیگر کسب و کارها متمایز کند.
ویژگی هایی مانند کوتاه کردن لینک سایت را در نظر داشته باشید. چون این لینک های کوتاه شده باعث افزایش ترافیک سایت رسپانسیو کسب و کار شما برای دانلود اپلیکیشن، خرید، دسترسی به پیشنهادات حراج و بن های خرید و… می شوند.
موبایل ها قدرت عملیاتی کردن تصمیم های شما را دارند ما این قدرت را در اختیار شما قرار می دهیم. به خوبی از آن استفاده کنید!

 

۴٫ ارسال هدفمند
تأثیر پیامک به عنوان روش ارتباطی مورد علاقه مشتریان و با نرخ باز شدن  ۹۸ درصد در مقایسه با نرخ باز شدن ۲۰ درصدی ایمیل را نمی توان نادیده گرفت. پس مشتری باید به روشنی منظور شما را از پیامک درک کند.
حدود ۷۵ درصد از کاربران موبایل ترجیح می دهند که پیشنهادات حراج از طریق پیامک به آنها ارسال شود تا اینکه سیلی از پیام های غیرمستقیم تبلیغاتی را از طریق اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی دریافت کنند.
ارسال هدفمند و اختیار دادن به مشتری برای عضویت در کمپین شما به جای غرق کردن آنها در تبلیغات، به آنها این احساس را می دهد که کنترل بیشتری بر پیامک های دریافتی خود دارند.
۵٫ قانون
هیچ قهرمانی فراتر از قانون فعالیت نمی کند، بلکه با آن همکاری دارد. بوسیله ارسال پیامک از این مزیت استفاده کنید و پیام هایی ارسال کنید که در چارچوب قانون و مقررات و همچنین در چارچوب سیاست های کسب و کار شما باشد. برای سبقت از رقبای خود در این زمینه از خطوط قرمز عبور نکنید.
در پیامک های ارسالی صداقت داشته باشید، به مشتری برای عضویت در کمپین حق انتخاب بدهید.
به طور میانگین هر شخص روزانه ۱۵۰ […]

بیشتر بخوانید

روانشناسی بازاریابی پیامکی بیاموزید و با آن طوفان به پا کنید..!

۱۸ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

قطعا دوست دارید بدانید که چه چیزهایی مشتریان شما را وادار به کلیک کردن، خرید کردن یا پاسخ دادن به تلاش های شما برای بازاریابی می کند؟

بازاریابان در هر صنعت در تلاشند تا رازهای موفقیت یک کمپین بازاریابی خوب را بیابند..پس نتیجه می گیریم که ارسال پیامک تنها کنار هم قرار دادن لغات نیست.

در پیامک خود اندکی احساسات، محرک های روانی و …. بگنجانید و کمپینی هوشمند و تأثیرگذار داشته باشید.

احتمالا تا به حال به فکرتان خطور نکرده که ارسال پیامک یک نوع بازی است. وقتی برای کسی توپی می اندازید به احتمال زیاد او نیز توپ را برای شما میاندازد. اما اگر هیچوقت توپی را نیاندازید قطعا کسی پاسخ پرتاب شما را نخواهد داد.

تعامل، عواطف، اخلاق و انتخاب درست لحن نوشتار همه و همه از عوامل ایجاد یک کمپین موفق است.

در ادامه نگاهی داشته باشید به روانشناسی انتخاب های مشتریان خود و بیاموزید که چگونه با استفاده از این اطلاعات در کسب و کار خود طوفان به پا کنید.!

” انسان مخلوقی است بنده عادات خود  ”

ما اغلب به عنوان موجوداتی بنده عادات خود یاد می شویم و جای تعجب نیست که بر اساس تخمین های شرکت نوکیا هر انسان به طور  میانگین ۱۵۰ مرتبه در روز، موبایل هوشمند خود را چک می کند. وقتی چک کردن موبایل برای شما عادت شود حتی برای انجام ان فکر هم نمی کنید و به صورت خودکار این کار را انجام می دهید. بنا بر مطالعات شرکت  Eircom بیست درصد از مصرف کنندگان اعتراف کرده اند هنگامی که به موبایل های خود مشغولند به طور ناخود آگاه با انجام کارهای موافقت می کنند.
بسیاری وقتی موبایل خود را چک می کنند و پیامی درآن نمی بینند نا امید می شوند شمامی توانید از این فرصت استفاده کرده و جوایز متعددی را به مشتریان خود پیشنهاد دهید تا بازاریابی خود را مستحکم کرده وآنان را وادار به باز کردن پیام های خود کنید.

” جبران لطف دیگران ”

وقتی  برای کسی کاری انجام می دهید به احتمال زیاد طرف مقابل درصدد جبران لطف شما بر می آید و در ازای کاری که برایش انجام داده اید کاری برای شما انجام می دهد. عده ای می گویند که ما ندیده ایم که کسی درصدد جبران لطف ما بر آمده باشد، اما باور این مطلب آسان نیست. تمایل به جبران لطف دیگران غریزه طبیعی ماست که به عنوان “مقابله به مثل” از آن یاد می شود.

سعی کنید از نظریه بالا به صورت معکوس استفاده کنید. اما چگونه؟ خدمات و پیشنهاداتی مانند تخفیف، یک دانلود رایگان یا یک حراج را که به لحاظ هزینه ای به نفع مشتری است ارائه دهید که هم باعث جذب ۱۰ برابر مشتری بیشتر می شود و هم مشتریان موجود شما را برای مراجعه به شما ثابت قدم تر و به شما وفادارتر می کند. این وفاداری جبران کاری است که برای مشتریان خود انجان داده اید.

اثر “منم همینطور”

بیشتر افراد علاقه ای به تجربه چیزهای جدید ندارند، اما با پیش قدم شدن دیگران آنها نیز به فکر می افتند تا شرایط جدید را تجربه کنند.

موفقیت های کسب وکار خود را در پیامک های خود با دیگران به اشتراک بگذارید اما به یاد داشته باشید که فخر نفروشید.

مانند بازاریابان بزرگ که از افراد مشهور برای تصدیق کمپین شان کمک می گیرند عمل کنید در وبسایت خود ….. اشتراک گذاشتن نقد و بررسی را برای مشتریان خود در نظر بگیرید، اعلام کنید که ۹۸ درصد از مشتریان بیشترین امتیاز را در ارزیابی ها انجام شده به شما داده اند حتی می توانید url هایی ارسال کنید که حاوی فیلم یا عکسی از مشتریان شماست که از خرید محصولات شما احساس رضایت می کنند و خوشخالند.

” بریم تا وقت تموم نشده.. ”

همه ما می دانیم عباراتی مانند “اخرین شانس خرید” یا “تنها چند روز دیگر مهلت دارید” به آهستگی به مشتریان القا می کند که تا به دعوت شما پاسخ دهند و به فروشگاه شما سر بزنند.

هرچه فرصت داده شده به مشتریانتان کمیاب تر باشد، محصولات شما در نظرشان ارزشمندتر جلوه خواهد کرد. این مورد در برنامه ریزی های شما برای حراج ها و پیشنهادات یا عرضه بن خرید در میان مشتریان تان بسیار مؤثر خواهد بود. حتما به مشتریان عضو کمپین خود یادآوری کنید که تعداد بسیار کمی از بن های خرید باقی مانده است و زمان برای دریافت این بن ها محدود است و اگر به زودی برای دریافت بن شما مراجعه نکنند این فرصت را از دست می دهند.

” جشن بگیرید ”

جنبه های شخصی موبایل و توانایی های رو به رشد آن، این وسیله را به یکی از معتبر ترین اهداف بازاریابی پیامکی تبدیل کرده است. با استفاده مناسب از نکات بالا و ارسال به موقع پیامک ها، رونق کسب و کارتان را جشن بگیرید.

&nbsp […]

بیشتر بخوانید
‹ Prev page1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 Next page ›
This template supports the sidebar's widgets. Add one or use Full Width layout.