وبلاگ sms1 - ارسال اس ام اس

پیامک ویژه رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن(ع)

۲۹ آذر ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

دلم به یاد تو امشب لبالب از شور است

تو کیستی که حریمت چو کعبه مشهور است؟

رحلت پیامبر اکرم (ص) بر تمام مسلمین جهان تسلیت باد

 

 

رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و آفتاب هشتم امامت

حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) تسلیت باد

 

 

اى خاتم مهربانى و عشق! سلام بر تو که گام هاى مهتابى ات

شب هاى جهل بشر را به جاده هاى راستى کشاند . . .

اللهم صل علی محمد و آل محمد

 

 

اى دل خون شده! ایّام عزاى حسن ست

کز ثَرى تا به ثریّا همه بیت الحزن ست

پیرهن چاک زنم در غم آن گوهر پاک

گز غمش چاک ملک را به فلک پیرهن ست

 

 

 

رحلت پیامبر اعظم، معراج وصال اوست با حضرت دوست

رحلت جانسوزش را به عاشقان رسالتش تسلیت می گوییم

 

 

چرا چشمت پر اشک و سـینـه ات پر آه می باشد

مخور غصه پس از من عمر تو کوتاه می باشد

مسوزان قلب بابا را چنین ناله مزن زهرا

که شاد از ناله تو دشمن گمراه می باشد

 

 

هر که بشنیده صداى مجتبى

تا ابد شد مبتلاى مجتبى

سالها بهر حسین باید گریست

تا کنى درک عزاى مجتبى

شهادت امام حسن مجتبی تسلیت باد

 

 

 

مدینه شد ز داغ مصطفى بیت الحزن امشب

فضاى عالم هستى بود غرق محن امشب

مکن اى آسمان روشن چراغ ماه را کز کین

چراغ لاله شد خاموش در صحن چمن امشب

 

 

سیاه پوش بیست و هشتمین روز صفر

شانه به شانه آسمان فشرده در ابر مدینه مى گریم . . .

 

 

یا رسول الله

با غروب آفتاب تو، کعبه تا قیامت سیه پوش گشته و زمزم

اشک عزا به رخسار مکه مى ریزد . . .

 

 

 

فقدان رسولان، پشت اهالی ایمان را می شکند و عشق را داغدار می‌کند

رحلت رسول اعظم اسلام تسلیت باد . . .

 

 

روز عزاى رحمه للعالمین است

آغاز غربت امیرالمومنین است

در مرگ پیغمبر بودن خون قلب الش

بانگ اذان دیگر نیاید از بلاش

 

 

بی بهره از فروغ ولایت تو یا حسن

مشمول این حدیث پیمبر نمی شود

فرمود دیده­ای که کند گریه بر حسن

آن دیده کور وارد محشر نمی شود

 

 

&nbsp […]

ادامه مطلب
طراحی متن پیامک با روشی کوتاه و مختصر

طراحی متن پیامک با روشی کوتاه و مختصر

۱۲ آذر ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|
A- تعداد کاراکترها یا بخش های پیامک تبلیغاتی

متن پیامک  تبلیغاتی هرچقدر کوتاه تر باشد باعث میشود تعداد دریافت کنندگانی که پیامک را می بینند و تمایل برای خواندن آن داردند  بیشتر شود . در ارسال پیامک تبلیغاتی همانند سایر آگهی ها خواندن متن و توجه به کل آگهی تبلیغاتی اصل مهم تبلیغات است . سعی شود متن پیامک شما حداقل ۷۰ کاراکتریعنی یک صفحه باشد و حداکثر ۱۳۹ کاراکتر و ۲ صفحه باشد و بهتر است بدانید بسیاری از گوشی های تلفن همراه متن های طولانی تر از ۲بخش (۱۴۰کاراکتر) را دریافت را به سختی دریافت میکنند یا در این گوشی ها  اگر پیام رو بعد از رسیدن به گوشی زود باز کنن پیام کامل لود نمی شود و ممکن است کامل نشود.!

B : در هر سطر پیامکـ تبلیغاتی چند کلمه باشد یا از چه شکلک ها یا علائمی میتوانیم استفاده کنیم؟

۱-به جای و میتوانید از + استفاده کنید.
۲-بهتراست در هر سطر حداکثر۴ کلمه کوتاه یا سه کلمه بلند باشد
۳- برای جداسازی دو جمله میتوانید از علامت * و یا { یا ] یا برخی علائم دیگر استفاده کنید
۴- استفاده از ۰۲۱ یا کدشهر قبل از تلفن مهم است چراکه این کد موجب تماس تلفنی گیرنده بدون نیاز به وارد کردن شماره را دارد.
۵- استفاده از شکلک های خنده یا سوالی مشکلی ندارد(البته بستگی به مخاطب دارد) چراکه در بیش از ۹۵%درصد گوشی های موبایل دیده میشود ولی بهتراست قبل از ارسال روی گوشی خود شکلک مورد نظرتان را آزمایش کنید.
۶- ببینید برای مخاطبان شما چه ویژگی مهم است وسعی کنید فقط مهمترین آن را به عنوان ویژگی کالا یا خدمات مورد تبلیغ ذکر کنید.

c: طراحی متن پیامک با روشی کوتاه و مختصر !
نحوه طراحی پیامک برای اصناف و مشاغل گوناگون دارای شرایط یکسان و روشی مشابه است . در طراحی متن پیامک چند بخش با اهمیت وجود دارد :

۱- بهتر است شروع متن پیامک با نام یا برند کالا یا خدماتی باشد که تبلیغ میکنید.

توضیح:
دقت کنید در برخی کالا یا خدمات ممکن است نوشتن نام سازمان یا شرکت یا استفاده از واژه هایی که موجب جذب گیرنده شود از نوشتن نام کالا یا خدمات موثرتر باشد . بطور مثال برای اجاره یا فروش یک ملک بهتر است شروع پیامک با ” اجاره آپارتمان۹۰متری, ولنجک” شروع شود و برای تبلیغ برند یک بستنی یا پیامک تبلیغاتی برای فروش کولرگازی ابتدای متن پیامک با جمله یا واژه یا شکلک باشد که موجب کنجکاوی گیرندگان پیامک بشود تا کل متن پیامک را بخوانند . بطور مثال : برای تبلیغ بستنی یا خوراکی ها میتوانید بتویسید ” خوشمزه!” یا ” عجب باحاله!” یا “تاحالا خوردی؟”

۲- ویژگی های خدمات یا کالا در بخش دوم متن پیامک نوشته شود .

مثال :
دقت کنید ! منظور یکی از مثال ها میباشد !

– کیفیت بالا=قیمت مناسب
– فقط ۱۲۰۰۰تومان
– قیمت مناسب با ۷۰% تخفیف
– تکنولوژی آلمان
– دیتاسنتر ایران
– جدیدترین تکنولوژی
– بیش از ۱۴۰۰نماینده فعال

۳- نحوه تحویل یا خرید یا ثبت سفارشات ذکر شود .

مثال :
دقت کنید ! منظور یکی از مثال ها میباشد !
ادامه مطلب
سبک های متفاوت در طراحی متن پیامک

سبک های متفاوت در طراحی متن پیامک!!

۲۱ آبان ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

 
طراحی متن را میتوان به چند دسته تقسیم کرد:

متن پیامک اداری،متن پیامک بازاریابی،متن پیامک تبلیغاتی،متن پیامک فانتزی،متن پیامک تخصصی، متن پیامک  همراه با شوخی،متن پیامک سازمانی و رسمی و متن پیامک سازمانی و رسمی و متن پیامک انبوه.
قبل از گرفتن هر تصمیمی،این نکته را بدانید که طراحی متن با نوشتن انشا متفاوت است؛در طراحی متن نیازی به استفاده از کلماتی مانند احتراما،به نام خدا یا اینگونه واژه ها نیست و بهترین انتخاب برای شروع این است که اصل مطلب یا شماره تلفن خود را بنویسید،زیرا گوشی های موبایل فبل از اینکه متن پیامک را کامل بخوانند ۴ یا ۵ کلمه اول را بر روی صفحه  نمایش میدهند.

   طراحی متن پیامک انبوه و تبلیغاتی و ارتباط با نوع محصول یا خدمت!

امتن پیامک به نوع مشتریان و صنف شما ارتباط داشته باشد.

متن پیامک و لحن پیامک شما بهتر است به نوع  مشتریان و یا گروهی که پیامک به آنها ارسال میشود ارتباط داشته باشد و البته اگر پیامک انبوه به مناطق،محله یا شهر ارسال میکنید بهتر است لحن عامیانه و مردمی استفاده نمایید و از واؤه های غیر عمومی پرهیز کنید.

 یک شعار ثابت استفاده کنید.

داشتن یک شعار ثابت  کوتاه در ابتدا یا انتها به مرور زمان باعث احساس صمیمیت بین شما و مخاطبان میشود.ولی در هربار ارسال پیامک،کمی متن پیام را تغییر دهید تا متنوع باشد.
تکرار تبلیغات موجب احساس نیاز در مخاطب میشود
بهتر است در طول هفته یا ماه تبلیغات را چندین بار تکرار کنید.تکرار ارسال پیامک با رعایت اصول تبلیغاتی و بازاریابی موجب افزایش اعتماد و همچنین احساس امنیت برای مخاطبین خواهد شد.جذب مشتریان جدید مخصوصا مشتریانی که همین حالا از بنگاه اقتصادی دیگری خرید خود را انجام میدهند تنها با انتقال حس امنیت امکانپذیر میباشد.

استفاده از کاراکتر در متن پیامک تبلیغاتی

استفاده از برخی کاراکترها برای برجسته نشان دادن واژه یا جمله مناسب است.مثل ” ، < * =  البته دقت کنید کاراکترهایی را وارد کنید که به صورت استاندارد در فونت گوشی های موبایل وجود داشته باشد.

ترتیب مفاهیم در طراحی متن پیامک 

در طراحی متن پیامک میتوانید اخبار جدید یا تخفیف را در سطر اول،خدمات و محصولات را در سطر دوم،شماره تلفن وآدرس سایت را در سطر آخر قرار دهید ولی در مورد برند تجاری میتوانید هم ابتدا و هم انتهای متن جایگذاری کنید.به جای نقطه در پایان جملات  بهتر است از علامت » « یا ! و ؟ استفاده کنید.

تبلیغ نیازهای عمومی تر در متن پیامک های تبلیغاتی

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با هدف افزایش مشتری و فروش،با پیامک های تبلیغاتی که به مشتریان قدیمی ارسال میشود متفاوت است.در طراحی متن پیام تبلیغاتی سعی کنید خدمات و محصولات عمومی تر با قیمت پایین تر را برای جذب مخاطب و کنجکاو نمودن مخاطبان معرفی کنید.بهتر است محصولات و خدمات تخصصی تر پس از تماس تلفنی و مشاوره به مخاطبان معرفی شود.

تاثیر گذاری تبلیغاتی سبک های متنوع در ارسال پیامک تبلیغاتی

کشور ما به دلیل شرایط سیاسی و اجتماعی و اقتصادی که دارد ناخودآگاه اشخاص را علاقه مند به محتوای کمدی و سرگرم کننده میکند.در صورتیکه بتوانید پیامک های تبلیغاتی را با چاشنی طنز برای مخاطبان خود ارسال کنید و یا طراحی متن پیامک تبلیغاتی و انبوه خود را با یک معما یا سوال ترکیب کنید،مطمئن باشید تاثیر چند برابری بر روی مخاطبانتان خواهد داشت.

ترکیب متن پیامک تبلیغاتی با معما و سوال و استفاده از ابزار نظر سنجی و قرعه کشی

طراحی متن پیامک در ۷۰ […]

ادامه مطلب

خط ثابت تلفن خود را از اپراتور ۰۲۱ “رایگان” فعال کنید!

۱۸ آبان ۱۳۹۳
|
2 نظرات
|

فقط تا ۳۰ آبان مهلت دارید خط ثابت تلفن خود را بصورت رایگان فعال کنید.

مدارک مورد نیاز جهت فعال سازی خط

– درخواست کننده حقیقی

۱- کپی شناسنامه یا کارت ملی
۲-آخرین قبض تلفن مربوط به شماره درخواستی به منظور اثبات مالکیت شماره
۳- ارائه کپی اجاره نامه در صورتیکه خط تلفن به نام متقاضی سرویس نباشد
۴- تکمیل فرم فعال سازی شماره (دانلود فرم فعال سازی)

– درخواست کننده حقوقی

۱-کپی آگهی تاسیس و آخرین روزنامه رسمی شرکت
۲-کپی شناسنامه یا کارت ملی نماینده
۳-آخرین قبض تلفن مربوط به شماره درخواستی به منظور اثبات مالکیت شماره
۴-ارائه کپی اجاره نامه در صورتیکه خط تلفن به نام متقاضی سرویس نباشد
۵- تکمیل فرم فعال سازی شماره (دانلود فرم فعال سازی)

در صورتی که هنوز در عضو sms1 نشده اید میتوانید در ابتدا از این لینک عضو شده و سپس اقدام به فعال سازی خط ثابت خود کنید.

از قسمت تیکت پنل خود میتوانید کلیه مدارک تکمیلی را ارسال نمایید تا در اسرع وقت فعال گردد.

برای اطلاعات بیشتر با پشیتبانی تماس حاصل فرمایید:۲۲۹۰۸۹۹۰-۰۲۱

&nbsp […]

ادامه مطلب
مسئولیتی جدی و مهم به نام ارائه خدمات به مشتریان

مسئولیتی جدی و مهم به نام ارائه خدمات به مشتریان!

۱۷ آبان ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

خدمات و جایگاه آن در اقتصاد کشورها و سازمان‌ها

بر اساس آمارهای موجود “خدمات” بخش قابل‌توجهی اقتصاد جهانی را به‌ خود اختصاص داده‌است. نزدیک به ۷۰ % تولید ناخالص ملی و بیش از ۶۰ % فرصت‌های اشتغال در کشورهای توسعه‌ یافته ­­از بخش خدمات تأمین می‌شود. مقایسه سهم خدمات در تولید ناخالص داخلی کشورهای صنعتی با کشورهای درحال‌توسعه در پانزده‌ساله گذشته، بیانگر آن است که پیشرفت و توسعه، رابطه مستقیمی با رشد و توسعه بخش خدمات داشته و سهم این بخش در تولید ناخالص ملی کشورهای صنعتی تا ۶٪ رشد داشته است. در کشورهای درحال‌توسعه نیز بخش خدمات رشد قابل قبولی داشته و به‌عنوان‌مثال، سهم بخش خدمات در کشور ترکیه با ۷٪ رشد به ۶۴٪ تولید ناخالص ملی و یا در مالزی با ۶٪ رشد به ۴۹٪ آن، رسیده است. در حال حاضر در ایران نیز گروه‌های خدماتی سهم ۵۱ درصدی در تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص داده‌اند.

ارائه خدمات به مشتری، مجموعه فعالیت‌هایی است که هدف آن جلب رضایت مشتری برای تداوم رشد کسب‌وکار شرکت و  یا اطمینان از برآورده شدن انتظارات مشتری از کالا یا سرویس فروخته‌شده به وی است. اهمیت خدمات مشتری با توجه به نوع سرویس فروخته‌شده، صنعت و مشتری، متفاوت است. تحقیقات انجام‌شده حاکی از این از نکته‌اند که برای کالاهای سرمایه‌ای، سهم هزینه پشتیبانی (نگهداشت)، ۲۵%  هزینه مالکیت است. حجم هزینه‌های بالای نگهداشت موجب‌ شده‌است تا نیاز مشتریان به دریافت خدمات پشتیبانی باکیفیت، روزبه‌روز افزایش‌یافته و متقابلاً سهم خدمات پشتیبانی در کسب‌وکار سازمان‌ها، هم ازنظر حجم فعالیت‌ها و هم ازنظر سهم درآمدی، رو به رشد باشد.

امروزه خدمات به یکی از سودآورترین زمینه‌ها در محیط کسب‌وکار تبدیل‌شده است. اگرچه نمایش ارتباط بین کیفیت خدمات و سود، رابطه ساده‌ای نیست، اما تحقیقات نشان می‌دهد که در سازمان‌های ارائه‌کننده خدمات، سرمایه‌گذاری در کیفیت، منجر به سودآوری سازمان‌ها است. ارائه خدمات بهتر به مشتریان، باعث تکرار خرید و تبلیغات مؤثر مشتریان وفادار  خواهد شد.

مروزه فناوری اطلاعات (IT) نقش تعیین‌کننده‌ای در پشتیبانی از نیازمندی‌ها و فرآیندهای کسب‌و‌کار سازمان‌ها، بر عهده دارد. در حقیقت ظهور IT  در سازمان‌ها شامل خدماتی‌ است که نیازها و فرآیندهای بیرونی و درونی کسب‌وکار را پوشش می‌دهد. ارائه خدمات در صنعت IT، دارای چارچوب‌ها و استانداردهایی است که به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات در تدوین و اجرای فرایندهای پشتیبانیِ مشتریانشان، کمک می‌کند. معروف‌ترین استاندارد مدیریت ِخدمات، ITIL نام دارد. در حال حاضر این استاندارد در مقیاس جهانی پذیرفته‌شده و شامل دستورالعمل‌ها، راهنماها و استانداردهای مدیریتی به‌منظور برنامه‌ریزی، طراحی و پشتیبانی از خدمات IT  ارائه‌شده توسط سازمان‌ها و دارای نگرشی نظام‌مند به کیفیت خدمات IT است.

یکی از بخش‌های مهم تعریف‌شده در ITIL برای یک سازمان ارائه‌کننده خدمات IT، مرکز سرویس (Service Desk) نام دارد که ارائه‌کننده مستقیم خدمت به مشتری است. تعدادی از مهم‌ترین نقش‌های اشاره‌شده در ITIL برای مرکز سرویس عبارت‌اند از:

کارشناس پشتیبانی (Service Desk Analyst)

نخستین نقطه ارتباطی برای ارائه خدمت به مشتری است که فرایند سرویس‌دهی از  خدماتی که ارائه می‌دهد آغاز می شود.

کارشناس ارشد (Senior Service Desk Analyst) یا سرپرست مرکز سرویس (Service Desk Supervisor)

سرپرست مرکز سرویس وظایفی مانند مراقبت از سطحِ مهارت‌ها و توانایی‌های کارشناسان در ارائه خدمات موردنیاز، انجام امور مربوط به مدیریت نیروی انسانی، انجام خدمات پیچیده‌ای که توسط کارشناس به او ارجاع می‌شود، تهیه گزارش‌های آماری و تحلیلی برای ارائه به مدیر مرکز سرویس و ارتباط مؤثر با سایر بخش‌های درگیر در فرایندهای مرتبط با سرویس را به عهده دارد.

 مدیر مرکز سرویس (Service Desk Manager)

مسئولیت بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی کسب‌وکار، مدیریت نیروی انسانیِ مجموعه گروه‌های مرکز سرویس، نظارت بر کیفیت خدمات ارائه‌شده به مشتری و جلب رضایت آن، کنترل اجرای درست فرآیندهای جاری، افزایش دانش در زمینه محصولات سازمان، اخبار، تکنولوژی ها و متدولوژی‌های جدید و مؤثر و ارائه گزارش‌های دوره‌ای به مدیران ارشد سازمان، بر عهده مدیر مرکز سرویس است.

 مدیر ارتباط با مشتری (Customer Relationship Manager)

مسئول حفظ ارتباط مشتری با سازمان بوده و ضمن شناسایی نیاز‌های مشتری، بر نحوه پاسخگویی به این نیازها بر اساس تعهدات توافق شده با مشتری نظارت می‌کند.

ادامه مطلب