وبلاگ sms1 - ارسال اس ام اس

چرا زمان بندی برای کمپین پیامکی شما بسیار مهم است؟

۱۷ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

اغلب از ما سؤال می شود که بهترین زمان برای ارسال پیامک اطلاع رسانی یا پیامک بازاریابی به منظور کسب بهترین نتیجه چه موقع است. پاسخ به این سؤال دشوار است، در ادامه برای کمک به شما چند نکته را گردآوری کرده ایم تا بهترین نتیجه ممکن را از عضویت در سامانه ارسال و دریافت ما بگیرید…
• خود را جای آنها بگذارید

-بهترین زمان را برای مشتریان خود در نظر بگیرید. به پیامک های بازاریابی که بعد از ساعت ۸ شب به شما ارسال می شود چگونه عکس العمل نشان می دهید، احتمالا اشتراک خود را لغو خواهید کرد..
• پیشنهادات وقت نهار

– افزایش سفارشات غذا از ساعت ۱۱ به بعد – انتخاب و سفارش غذا از طریق شرکت ها و سازمان ها در این ساعات اتفاق می افتد.
• ۴ […]

بیشتر بخوانید

۵ گام برای ارسال موفقیت آمیز پیامک تبلیغاتی

۱۵ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

 

به تازگی تصمیم به ارسال پیامک و استفاده از روش بازاریابی پیامکی گرفته اید؟ در اینجا ۵ گامی را که به ارسال موفقیت آمیز پیامک های تبلیغاتی شما منجر می شود گردآوری کرده ایم.

شاید شروع سفر پیامکی برای بیشتر افراد هیجان انگیز باشد اما دلهره آور نیز هست چرا که بازاریابی پیامکی رسانه ای حساس و قدرتمند است.

زمانی که برای عضویت در سامانه پیامکی اقدام کردید پیامکی حاوی جزئیات عضویت شما مانند نام کاربری و رمز عبور به شما ارسال خواهد شد. چگونه این کار انجام می گیرد؟ چگونه می توانیم مطمئن شویم که قطعا این پیامک به دست شما می رسد و حتما خوانده می شود؟

گام اول-جمع آوری اطلاعات

اطلاعات جمع آوری شده شما از مشتریانتان کلیدی برای برقراری ارتباط با آنها است. این اطلاعات تا حد امکان باید به روز و دقیق باشد. همینطور هرچه میزان اطلاعات جمع آوری شده توسط شما بیشتر باشد بهتر است و به دسته بندی کردن این اطلاعات و تفکیک آنها به گروه های مختلف نیزکمک خواهد کرد.

گام دوم- دسته بندی اطلاعات

ارسال هدفمند یکی از مهمترین نکات در بازاریابی پیامکی است. تلاش کنید تا پیامک هایی مرتبط با مشتریانتان ارسال کنید. هرچه ارسال پیامک شما هدفمندتر باشد نتایجی که می گیرید نیز بهتر خواهد بود.

شماره های خود در گروه های مختلف مانند جنسیت، محل، علایق، زمان عضویت و … آپلود کنید. همچنین درباره چگونگی دسته بندی مناسب برای بازدهی بهتر در کسب و کار خود تأمل بیشتری داشته باشید.

برای مثال یک شرکت کاریابی بهتر است که اطلاعات خود را بر اساس محل و عنوان شغل دسته بندی نماید. یا یک فروشگاه اینترنتی لباس زنانه و مردانه اطلاعات خود را بر اساس جنسیت دسته بندی کند.

گام سوم-ویژگی های اولین پیامک ارسالی

پیشنهاد ما برای اولین ارسال شما این است که در اولین پیامکتان، به طور مختصر کسب و کار خود و مزایای آن را به مشتری معرفی کنید. از بمباران مشتری با پیشنهادات خودداری کنید و به آنها برای لغو عضویت حق انتخاب دهید تا در صورتی که خواستار انصراف از کمپین شما هستند به راحتی بتوانند انصراف دهند.

مثالی برای اولین پیامک تبلیغاتی…
سلام! ما در حال راه اندازی سرویسی برای مشتریان محترم خود هستیم تا به وسیله آن پیشنهادات حراج و خبرهای مربوط به فروش را از طریق پیامک برای شما ارسال کنیم. برای لغو عضویت عدد ۳ را به شماره ۳۰۰۰ یا همین شماره  ارسال کنید.
گام چهارم- شماره فرستنده

شماره ای که با آن پیامک تبلیغاتی ارسال می کنید می تواند به صورت پیش فرض باشد یا اینکه آن را به نام شرکت خود تغییر دهید. الیته در ایران این امکان از طرف اپراتور فعلا غیر فعال است.

گام پنجم- زمانبندی ارسال

یکی دیگر از نکات مهم در بازاریابی موبایلی زمان بندی پیامک شماست. بیدار شدن مشتریانتان در نیمه های شب بوسیله پیامک های تبلیغاتی شما قطعا نتایج دلخواهتان را به دنبال ندارد.

بهترین روز و زمان را برای ارسال پیامک هایتان را بیابید و از گزینه زمان بندی ارسال پیام در سامانه استفاده کنید.

در زمان بندی ارسال خود در بازه های زمانی مناسب و همچنین گروه های مختلف شماره های خود تنوع ایجاد کنید تا بهترین زمان ارسال را برای بازدهی بهتر پیدا کنید. همچنین می توانید پیشنهادات خود مانند پیشنهادات خرید،حراج ها، بن های خریدو … را نیز تنوع ببخشید.

زمانی که ارسال پیامک به کمپین های مختلف را آغاز کنید می توانید از علایق مشتریان خود با خبر شوید و با بررسی و تحلیل اطلاعات فروش و نرخ کلیک ها به روشنی برای آینده برنامه ریزی کنید.

 

&nbsp […]

بیشتر بخوانید

چگونه با هزینه ای اندک بهترین خدمات را به مشتری ارائه کنیم؟

۱۱ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

اگر در کسب و کار شما محصولی برای عرضه به مشتری وجود دارد، پس با مسئله تازه ای رو به رو هستید. چگونه مطمئمن می شوید که محصول شما در بهترین زمان و در بازاری مناسب عرضه می شود؟ در بسیاری از کسب و کارها تحویل محصول در روز بعد از ثبت سفارش رایج شده است، اما تعداد کسب و کارهایی که محصول را در روز ثبت سفارش به مشتری تحویل می دهند اندک  و در حال افزایش است، در مواردی که مشتریان شما مکان ثابتی برای دریافت محصول شما ندارند چه می توان کرد؟ تنها چیزی که با مشتری شما جابه جا می شود موبایل اوست!
مشتری شما با روی باز از پیامک های اطلاع رسانی مؤثر استقبال خواهد کرد. در صورتی که بتوانید از مزایای موبایل بهره ببرید، هم شما و هم مشتری راضی خواهید بود.
ارسال ایمیل تأثیر آنی ندارد. آیا مشتریان شما به موقع ایمیل خود را چک می کنند؟ آیا اصلا ایمیل هایشان را باز می کنند؟ تماس با مشتری به منظور هماهنگی برای ارسال محصول نیز هزینه بردار و وقت گیر است.
خوشبختانه پیامک موجب صرفه جویی در وقت است. زیرا ۹۱ درصد مردم همیشه موبایل های خود را به همراه دارند. مشتریان شما پیامک هایتان را می خوانند چرا که ۹۸ درصد از پیامک ها در مقایسه با ۲۲ درصد ایمیل ها خوانده می شوند.
البته دلیل گفته شده تنها فایده پیامک برای فروشندگان و بخش های مرتبط با ارسال محصول نیست. ارتباط فوری و توانایی تغییر در جزئیات تحویل کالا نیز از دیگر دلایل موفقیت پیامک در این زمینه است.
یک نمونه از پیامکی که می توان ارسال کرد:
سلام! بسته شما بین ساعت ۸ تا ۱۱:۳۰ امروز به آدرس …. به شما تحویل داده می شود. اگر مایل به تغییر در جزئیات تحویل محصول خود هستید لطفا عدد گزینه مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید…
۱- تغییر زمان تحویل به بعدازظهر
۲- تغییر روز تحویل به فردا
۳ […]

بیشتر بخوانید
‹ Prev page1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 Next page ›
This template supports the sidebar's widgets. Add one or use Full Width layout.