وبلاگ sms1 - ارسال اس ام اس

پیامک تلفن ثابت در تلکام!

۱۴ مهر ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

پیامک تلفن ثابت از جمله سرویس های شرکت مخابرات استان تهران است که با استفاده از آن ارسال و دریافت پیام متنی از شبکه تلفن ثابت به ثابت و ثابت به سیار و بالعکس امکان پذیر است که به روش های زیر میسر میباشد:
۱٫ارسال پیامک از طریق خط تلفن ثابت و بدون نیاز به اینترنت
برای ارسال پیامک از طریق خطوط تلفن ثابت سه راهکار متنوع وجود دارد .در شیوه ارسال پیامک از طریق خط تلفن ثابت و بدون نیاز به اینترنت ارسال پیامک از طریق گوشی های تلفن ثابت که قابلیت ارسال و دریافت پیامک (SMS) را دارا باشند،صورت می گیرد و با این شیوه تمامی مشترکان تلفن ثابت می توانند با تهیه این گوشی ها و وارد کردن شماره ۹۷۱۷۰۰۰ در قسمت SMS CENTER از این سرویس بهره مند شوند.
در این شیوه فعالسازی نیاز به ثبت نام و پرداخت وجه اولیه وجود ندارد.
۲٫ارسال پیامک از طریق نرم افزار
در روش دوم استفاده از پیامک تلفن ثابت که به ارسال پیامک از طریق نرم افزار (پیاثا) معروف است از طریق مراجعه به سایت www. tct.ir می توان با دانلود نرم افزار ارسال پیامک تلفن ثابت (پیاثا) از طریق مودم و بدون نیاز به اینترنت بوسیله رایانه شخصی به تلفن ثابت یا همراه مخاطب پیامک ارسال کرد.
۳٫ارسال پیامک از طریق اینترنت

در روش سوم که برای آن عنوان آسانک در نظر گرفته شده نیز کاربران می توانند با مراجعه به مراکز مخابراتی،مراکز فروش خطوط ثابت یا سایت www.asanak.ir و ثبت نام در این سایت می توانند ازین سرویس استفاده کنند.
کاربری در آسانک www.asanak.ir  به دو شیوه امکانپذیر است که این شیوه ها به ترتیب به کاربران عادی و اعتباری مرتبط می شود:

شیوه ای که برای کاربری عادی طراحی شده برای ارسال پیامک غیر انبوه(کمتر از ۱۰۰ پیامک در روز) مناسب است .به عبارت دیگر از این روش برای ارسال های محدود استفاده شده و در ازای آن دریافت پیامک نامحدود است و به دلیل رایگان بودن هزینه دریافت پیامک کاربر می تواند پیامک هایی با حجم نامحدود دریافت کند.

در شیوه دیگر که برای کاربری اعتباری تعریف شده ارسال پیامک انبوه(بیش از ۱۰۰ پیامک در روز)مدنظر بوده و به دلیل ارسال نامحدود تا سقف اعتبار خریداری شده و دریافت نامحدود پیامک این شیوه برای کسب و کارها مناسب تر به شمار می رود.

شرکت sms1  نیز با فروش خطوط ثابت و خطوط ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰  امکان استفاده و بهره مندی ازین سیستم را فراهم آورده است.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

ادامه مطلب

برگزاری پانزدهمین نمایشگاه “تلکام”

۱۴ مهر ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

پانزدهمین نمایشگاه تلکام از ۱۴ مهرالی ۱۷ مهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار میشود.

 

این نمایشگاه در سالن‌های ۶، ۷ ،۸-۹، ۱۰-۱۱، ۱۲-۱۳، ۱۴-۱۵، ۲۵A و ۲۷ و فضای باز به وسعت تقریبی سی هزار مترمربع میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان میباشد.در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی بیش از ۲۱۰ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۶۸ شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنان از ۱۴

ادامه مطلب

بازده پیامک های تبلیغاتی چقدر است؟؟!

۱۲ مهر ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

پیامک های تبلیغاتی روشی کم هزینه برای تبلیغ و اطلاع رسانی است،این روش نوین بسیاری از کارهای سخت ما را آسان کرده و وقتمان را بازگردانده است.

حال ببینیم بازده پیام های تبلیغاتی چند درصد است و چه میزان اثرگذار میباشد…..؟؟!

همانگونه که میدانید پیامک های تبلیغاتی  روش خوبی برای تبلیغات شما هستند در صورتی که بتوانید از آن درست و به جا استفاده کنید.برای مثال در زمان مناسب،جملات مناسب بفرستید که توجه مخاطب خود را جلب کنید.بعد از گذشت مدت نه چندان طولانی شاهد تاثیرات پیامک های خود خواهید بود.

طبق آمار بدست آمده،۸۰% از پیامک های ارسالی شما بازده خواهد داشت.این به معنی است که شما توانسته اید ۵%بیشتر از تبلیغات رسانه ای تلویزیون ولی با هزینه ای بسیار کمتر روی مخاطبانتان تاثیر بگذارید.به عبارت دیگر اگر افراد پیامک های تبلیغاتی را پاک کنند و فقط ۱۰%,آنها را مطالعه کنند و فقط ۱%افراد مشتری شما شوند (یعنی از هر ۱۰۰۰ نفر فقط ۱ نفر ) ؛هزینه کل تبلیغات شما از این یک مشتری به دست آمده است ؟!؟!

به این دلیل است که sms marketing

ادامه مطلب

روش های بازاریابی موبایلی!

۸ مهر ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

بازاریابی پیامکی یا Mobile Marketing یک روش بازاریابی به وسیله تلفن های همراه مانند گوشی های هوشمند میباشد که امکاناتی از قبیل مکان،زمان و اطلاعات خصوصی شده را فراهم میکند که باعث بهبود کالاها،خدمات و ایده های شما میشود.
به چند روش از این بازاریابی اشاره میکنیم:
۱٫بازاریابی پیامکی: این روش از طریق ارسال پیامک صورت می‌گیرد که به دلیل اینکه فرستنده می‌تواند اطمینان حاصل کند که مخاطب خود پیام را دریافت کرده رایج ترین روش بازاریابی موبایلی می‌باشد.
۲٫بازاریابی MMS: این روش از طریق ارسال فایل فیلم یا عکس به مخاطب صورت می‌گیرد.
۳٫بازاریابی برنامه‌ای: در این روش بازاریاب با ایجاد یک برنامه حول محور محصول یا خدماتی که قصد ارائه آن را دارد با مخاطب خود ارتباط بر قرار می‌کند.
۴٫بازاریابی درون بازی: همان طور که در اکثر بازی‌های موبایل مشاهده کرده‌اید در قسمتی از یک بازی یک پیغام تبلیغاتی به نمایش در می‌آید که این پیغام می‌تواند جای خود را به محصول یا خدمت مورد نظر شما بدهد البته یک نکته قابل ذکر است و آن اینکه اگر خود بازی مورد نظر را طراحی نکرده‌اید و قصد دارید این کار را به یک بازی که از قبل طراحی شده است بسپارید بهتر است این بازی مخاطبین زیادی داشته باشد تا اینکه تعداد افرادی که پیغام شما را می‌بینند افزایش یابد. این پیغام می‌تواند شامل آدرس سایت شما یا هر چیز دیگری باشد.
۵٫بازاریابی موبایلی وب محور: ای روش شامل طراحی صفحات وب برای موبایل بوده که از اندازه خاصی پیروی می‌کند و استاندارهای ویژه‌ای دارد.
۶٫کدهای QR

ادامه مطلب

اس ام اس های شهادت امام محمد باقر (ع)

۸ مهر ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

امروز وارث داغ های کربلا با تنی مسموم
از یادآوری خاطرات تلخ کودکی اش رها خواهد شد.
شهادت امام باقر علیه السلام تسلیت باد
****************************
تسلیت باد شهادت مظلومانه باقر علم اولین و آخرین، صابر روزگار تلخ اموی
حضرت امام محمدباقر علیه السلام
***************************
آسمان اشک غم از دیده ما بیرون کرد
دل ما را ز غم و غصّه لبالب خون کرد
هر دلى رسته ز غم بود، به غم کرد دچار
هر سرى لاف زد از عقل و خرد مجنون کرد
**************************
سوزد دلم ز داغ غم باقر العلوم
آن کس که کشته ره و عشق و عقیده است
از غربت و مصیبت آن حجت خدا
نخل بلند قامت هستی خمیده است
*************************
فرا رسیدن سال روز شهادت پنجمین ستاره فروزان منظومه امامت و ولایت
حضرت امام محمّد باقر علیه السلام بر رهروان ایمان و معنویت تسلیت باد
*******************************
اى خفته همچو گنج، به ویرانه بقیعپر مى‏ زند کبوتر دل، در هواى تودر را به روى امت اسلام بسته‏ اندآن گمرهان که بى خبرند از صفاى توشهادت امام محمد باقر(ع) تسلیت باد
***************************
دلم پر مى ‏زند امشب براى حضرت باقرکه گویم شرحى از وصف و ثناى حضرت باقرندیده دیده ى گیتى به علم و دانش و تقواکسى را برتر و اعلم به جاى حضرت باقر

ادامه مطلب