وبلاگ sms1 - ارسال اس ام اس

چگونه با هزینه ای اندک بهترین خدمات را به مشتری ارائه کنیم؟

۱۱ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

اگر در کسب و کار شما محصولی برای عرضه به مشتری وجود دارد، پس با مسئله تازه ای رو به رو هستید. چگونه مطمئمن می شوید که محصول شما در بهترین زمان و در بازاری مناسب عرضه می شود؟ در بسیاری از کسب و کارها تحویل محصول در روز بعد از ثبت سفارش رایج شده است، اما تعداد کسب و کارهایی که محصول را در روز ثبت سفارش به مشتری تحویل می دهند اندک  و در حال افزایش است، در مواردی که مشتریان شما مکان ثابتی برای دریافت محصول شما ندارند چه می توان کرد؟ تنها چیزی که با مشتری شما جابه جا می شود موبایل اوست!
مشتری شما با روی باز از پیامک های اطلاع رسانی مؤثر استقبال خواهد کرد. در صورتی که بتوانید از مزایای موبایل بهره ببرید، هم شما و هم مشتری راضی خواهید بود.
ارسال ایمیل تأثیر آنی ندارد. آیا مشتریان شما به موقع ایمیل خود را چک می کنند؟ آیا اصلا ایمیل هایشان را باز می کنند؟ تماس با مشتری به منظور هماهنگی برای ارسال محصول نیز هزینه بردار و وقت گیر است.
خوشبختانه پیامک موجب صرفه جویی در وقت است. زیرا ۹۱ درصد مردم همیشه موبایل های خود را به همراه دارند. مشتریان شما پیامک هایتان را می خوانند چرا که ۹۸ درصد از پیامک ها در مقایسه با ۲۲ درصد ایمیل ها خوانده می شوند.
البته دلیل گفته شده تنها فایده پیامک برای فروشندگان و بخش های مرتبط با ارسال محصول نیست. ارتباط فوری و توانایی تغییر در جزئیات تحویل کالا نیز از دیگر دلایل موفقیت پیامک در این زمینه است.
یک نمونه از پیامکی که می توان ارسال کرد:
سلام! بسته شما بین ساعت ۸ تا ۱۱:۳۰ امروز به آدرس …. به شما تحویل داده می شود. اگر مایل به تغییر در جزئیات تحویل محصول خود هستید لطفا عدد گزینه مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید…
۱- تغییر زمان تحویل به بعدازظهر
۲- تغییر روز تحویل به فردا
۳ […]

بیشتر بخوانید

چگونه اعتماد مشتریانتان را جلب کنید؟

۹ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

از اطلاعات مشتریان خود چگونه استفاده می کنید و چقدر در این رابطه با آنها صادقید؟ در دنیایی که همیشه حق با مشتری است، بهبود شیوه های بازاریابی برای جلب اعتماد مشتری اهمیت زیادی دارد.

اما چرا؟

همچنانکه شما این پست را می خوانید احتمالا یک ایمیل هرز به اینباکس شما ارسال شده است. بنابر مطالعات انجام گرفته ۲۰ درصد مصرف کنندگان در انگلیس و آمریکا روزانه تا ۵ ایمیل بازاریابی بی ربط هرز دریافت می کنند که می تواند به موارد زیر منجر شود:
در ۶۰ درصد موارد لغو عضویت برای دریافت
در ۴۵ درصد موارد بی اعتنایی به تبلیغات بعدی
در ۲۴ درصد موارد عدم مراجعه مجدد به سایت شرکت
در ۲۰ درصد موارد تحریم کامل برند
به نظر شما موارد بالا مقرون به صرفه اند؟

۹۱ درصد از مصرف کنندگان در انگلیس درباره اینکه شرکت ها از اطلاعات آنها در چه راهی استفاده می کنند نگرانند. به نظر می رسد در این بازار رقابتی، صداقت می تواند بهترین سیاست برای کسب و کار شما باشد.

ارسال مرتبط

در بازاریابی پیامکی رشد نرخ باز شدن پیامک ها و پاسخ به آنها بسیار بسیار بیشتر از هر نوع بازاریابی دیگر بوده است. با مقایسه ۲۲ درصد از ایمیل های باز شده با ۹۸ درصد از پیامک های باز شده به راحتی می توان دلیل این تفاوت را فهمید، اگرچه عدم تمایل مشتری به دادن شماره موبایل خود می تواند اولین مانع موفقیت بازاریابی پیامکی باشد.

زمانیکه اعتماد مشتریان موجود و مشتریان آینده خود را برای گرفتن اطلاعاتشان جلب کردید در قدم بعد باید به یاد داشته باشید که چگونه از این اطلاعات استفاده کنید و ارسالی هدفمند داشته باشید.
تنها ۴۵ درصد مصرف کنندگانی که برای دریافت پیامک در کمپین برندهای مورد علاقه شان عضو شده اند این پیامک ها را مفید می دانند.
موضوع اصلی درک شما از نیازهای مشتریانتان است، باید بدانید در راستای ارائه  محصول یا خدمات:

در تلاش برای حل چه مشکلاتی هستید؟
چرا آنها شما را برای دادن اطلاعاتشان انتخاب کرده اند؟
آنها از شما چه می خواهند؟

خود را جای مشتریانتان بگذارید، تمایل به دریافت چگونه پیامکی دارید؟

اعتماد

تقریبا ۵۰ درصد از مردم انگلیس درباره اینکه شرکت ها از اطلاعاتشان در چه راههایی استفاده می کنند نگرانند.

مشتریان شما با اعتمادی که به دوستان و اقوام و متخصصان صنایع دارند می توانند شماره موبایل خود را در اختیار آنها قرار دهند اما چگونه باید به کسب و کارها برای دادن اطلاعات خود اعتماد کنند؟

در بازاریابی پیامکی پیامک هایی نتیجه مطلوب را به همراه دارند که دارای هدفی مشخص و مرتبط و برای مشتری سودمند باشند. پس به عنوان برند مورد اعتماد مشتریانتان با تحلیل و دسته بندی درست اطلاعات آنها می توانید تجارب بیشتری کسب کنید و همچنین پلت فرم و راهبردی درست در کسب و کار خود داشته باشید.

بانک جهانی اعلام کرده که ۷۵ […]

بیشتر بخوانید

۶ هدف مهم و تاثیر گذار بازاریابی پیامکی

۹ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

اخیرا در ارزیابی های انجام شده از ۶۸ برند  معروف دنیا که کمپین های بازاریابی پیامکی را اداره می کنند سوال شد که مهمترین هدفشان از بازاریابی پیامکی چیست. ؟ سپس برای مقایسه از آنها درباره هدفشان از بازاریابی در اپلیکیشن های موبایل نیز پرسیده شد که نتایج جالبی را به همراه داشت.

این نتایج در نمودار زیر به نمایش درآمده است.

 

وقتی به بازاریابی پیامکی می رسیم، ۲ هدف مهم تر برای برندهای ارزیابی شده، فروش محصولات /خدمات و فرآیند جذب مخاطب (lead generation) است. نکته قابل اهمیت درباره نتایج این ارزیابی این است که ۳۲ […]

بیشتر بخوانید

آیا می دانید مشتریان دقیقا از شما چه می خواهند؟

۶ شهریور ۱۳۹۴
|
3 Comments
|

مشتریان راضی بی شمار چیزی است که ما برای آن تلاش میکنیم. نوع رابطه شما با مشتریانتان می تواند به شمار زیادی از مشتریان راضی و وفادار منجر شود.
جذب اینگونه مشتری برای همه مشاغل مطلوب است، اما شما باید آنچه را که می خواهند به آنها بدهید…
مشتریان چه می خواهند؟
موسسه پردازش دیتا (SAP) به تازگی نتایج جالبی از یک مطالعه جهانی از مشتریان ۱۲ ملیت را ارائه کرده است. پیام اصلی این مطالعه این است که مشتریان خواهان برقراری ارتباط با مشاغل و برندها از طریق پیامک هستند.

• ۸۱ درصد از مشتریان برای برقراری ارتباط با برندهای مدنظرشان به پیامک را به اپلیکیشن های موبایل ترجیح می دهند.

• ۷۱ درصد از مشتریان برقراری ارتباط از طریق اپلیکیشن های مختلف تلفن همراه را آزار دهنده می دانند-آنها همه پیام های خود را به صورت یکجا و در یک محل می خواهند.

شما برای ایجاد رابطه ای وفادارانه با مشتریان خود نیازمند صرف دقت و توجه بیشتر هستید. طبق مطالعه یکی از موسسات تحقیقاتی (Emarsys) راه حل این مسئله ارسال پیامک های مرتبط است.

• ۴۱ درصد از مشتریان دریافت پیامک های مرتبط را دلیلی برای بازگشت و مراجعه دوباره به کسب و کار شما می دانند.

پس به نظر می رسد دقت و توجه بیشترشما در برقراری ارتباط بی پاسخ نمی ماند و مراجعه مجدد مشتریان به کسب و کار شما را در پی دارد.
با سیستم قدرتمند پیامکی ما می توانید پیامک های مرتبط بسیاری ارسال کنید. ما معتقدیم که اگر شما ارسال پیامک های مرتبط به مشتریانتان را آغاز کنید به زودی ثمرات آن را خواهید دید.
یکی از رؤسای شرکت Emarsys […]

بیشتر بخوانید
‹ Prev page1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 Next page ›
This template supports the sidebar's widgets. Add one or use Full Width layout.