وبلاگ sms1 - ارسال اس ام اس

آیا می دانید مشتریان دقیقا از شما چه می خواهند؟

۶ شهریور ۱۳۹۴
|
3 Comments
|

مشتریان راضی بی شمار چیزی است که ما برای آن تلاش میکنیم. نوع رابطه شما با مشتریانتان می تواند به شمار زیادی از مشتریان راضی و وفادار منجر شود.
جذب اینگونه مشتری برای همه مشاغل مطلوب است، اما شما باید آنچه را که می خواهند به آنها بدهید…
مشتریان چه می خواهند؟
موسسه پردازش دیتا (SAP) به تازگی نتایج جالبی از یک مطالعه جهانی از مشتریان ۱۲ ملیت را ارائه کرده است. پیام اصلی این مطالعه این است که مشتریان خواهان برقراری ارتباط با مشاغل و برندها از طریق پیامک هستند.

• ۸۱ درصد از مشتریان برای برقراری ارتباط با برندهای مدنظرشان به پیامک را به اپلیکیشن های موبایل ترجیح می دهند.

• ۷۱ درصد از مشتریان برقراری ارتباط از طریق اپلیکیشن های مختلف تلفن همراه را آزار دهنده می دانند-آنها همه پیام های خود را به صورت یکجا و در یک محل می خواهند.

شما برای ایجاد رابطه ای وفادارانه با مشتریان خود نیازمند صرف دقت و توجه بیشتر هستید. طبق مطالعه یکی از موسسات تحقیقاتی (Emarsys) راه حل این مسئله ارسال پیامک های مرتبط است.

• ۴۱ درصد از مشتریان دریافت پیامک های مرتبط را دلیلی برای بازگشت و مراجعه دوباره به کسب و کار شما می دانند.

پس به نظر می رسد دقت و توجه بیشترشما در برقراری ارتباط بی پاسخ نمی ماند و مراجعه مجدد مشتریان به کسب و کار شما را در پی دارد.
با سیستم قدرتمند پیامکی ما می توانید پیامک های مرتبط بسیاری ارسال کنید. ما معتقدیم که اگر شما ارسال پیامک های مرتبط به مشتریانتان را آغاز کنید به زودی ثمرات آن را خواهید دید.
یکی از رؤسای شرکت Emarsys […]

Read more

۵ دلیل اینکه چرا از بازاریابی پیامکی استفاده نمی کنید؟

۵ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

به جرأت می توان گفت که بازاریابی موبایلی جهان را تحت سلطه خود قرار داده است. این نوع بازاریابی با نمونه هایی فریبنده مانند آمار و نتایج به دست آمده از مشاغلی که از این روش سود برده اند در تلاش است تا مشاغل بیشتری را به خود جذب کند.
با این حال هنوز هم مشاغلی هستند که تمایلی به بهره برداری از دنیای بازاریابی موبایلی ندارند. اما چرا؟
براساس اظهارات نیروهای فروش در سرتاسر جهان، بیش از ۷۰ درصد از بازاریابان به نقش کلیدی بازاریابی موبایلی در مشاغل خود اعتراف کرده اند.
جهان تجارت تغییرات و جهش های بزرگی را به سمت تلفن همراه شاهد بوده است چرا که این وسیله به راهی برای گشت و گذار در اینترنت تبدیل شده و همچنان که من برای شما پست می گذارم کامپیوتر های رومیزی خاک می خورند. موسسات تحقیقاتی ۳/۵۰ درصد از ترافیک تجارت جهانی را از طریق موبایل اعلام کرده اند که این عدد به تنهایی در حال افزایش است.
پس آیا راه حل، تولید نرم افزار موبایل است؟
نه نیست.
نیست مگر اینکه شما سرمایه زیادی برای طراحی و توسعه یک نرم افزار موبایل داشته باشید، حتی اگر شما این سرمایه را نیز در اختیار داشتید، باز هم مشتریانتان پبامک را ترجیح می دهند.
۸۱ درصد از مصرف کنندگان، پیامک را به عنوان راهی ارتباطی با برندهای مورد نظرشان بر اپلیکیشن های موبایل ترجیح می دهند و ۷۱ درصد آنها ارتباط از طریق اپلیکیشن های مختلف را آزاردهنده می دانند.

پس بیایید نگاهی داشته باشیم به دلایلی که چرا شما از پیامک استفاده نمی کنید.

 
۱٫ “ما هیچ شماره ای از مشتریان خود در اختیار نداریم.”
راههای بسیار زیاد و آسانی برای جمع آوری اطلاعات مشتریانتان وجود دارد.

 

۲٫ “این نوع بازاریابی رسانه لوکس و جذابی برای ارتباط با مشتری نیست.”

این نوع بازاریابی راحت و مؤثر است و مشتریان شما آن را دوست دارند! برند های لوکس نیز هر روز از این روش استفاده می کنند.

 

۳٫ “بله، اما مطمئنم این روش یک روند طولانی و پیچیده است.”

از لحظه عضویت شما تا دریافت پیامک شما از طرف مشتری فقط ۱۰ دقیقه زمان لازم است.

 

۴٫ “خب، اما من مطمئن نیستم برای استفاده از این روش بودجه ای داشته باشیم.”

این روش کم هزینه است، هر پیام حدود بین ۱۲ تا ۱۶ تومان.

 

۵٫ ” در حال حاضر بخش بازاریابی ما به خوبی وظیفه اش را انجام می دهد.”

خوب بودن تنها کافی نیست. با این روش، وضعیت بازاریابی کسب وکار شما از خوب به عالی تغییر می کند.

&nbsp […]

Read more

پیامک روز داروساز

۴ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

روز داروساز (۹۴/۶/۵ […]

Read more

پیامک روز کارمند

۴ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

پیامک روز کارمند(۹۴/۶/۴ […]

Read more
‹ Prev page1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 Next page ›
This template supports the sidebar's widgets. Add one or use Full Width layout.