وبلاگ sms1 - ارسال اس ام اس

۱۰ کلمه قدرتمند در تبلیغات!

۷ مهر ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

تبلیغات جزو مهمترین ابزارهای ارتباطی تولید کنندگان وفروشندگان با مشتریان است چه در رسانه ها چه بر روی بیلبوردها !

تبلیغات یا Advertising امریست برای افزایش مشتری و یا معرفی محصول که ریشه در زندگی اجتماعی ما انسانها دارد.برای موفقیت در عرصه تبلیغات خط مشی کاملا خاصی وجود ندارد ولی میتوان بر اساس نکات کلیدی و تاثیر لغات بر ذهن انسانها،تاثیرگذاری تبلیغات را دوچندان کرد.

۱۰ کلمه کلیدی که در تبلیغات موفق اثرگذار است:

۱٫شما

بعد از گذشت چندین سال،هنوز هم کلمه ی “شما” قدرتمند ترین کلمه است.این کلمه توجه مخاطب را به خود جلب می کند و باعث میشود فقط به شما توجه کند.

۲٫نتیجه

نتیجه یعنی موفقیت،یعنی رسیدن به هدف اصلی؛مشتریان احتیاج به نتیجه دارند و اگر شما قول نتیجه ای خوب را بدهید آنها به شما اعتماد میکنند.

۳٫سلامتی

وقتی به کاللایی نسبت داده میشود,قدرت خاصی پیدا میکند.همه ما دوست داریم که سالم و سلامت باشیمو ازخدمات و محصولات سالم استفاده کنیم, پس اگر شما بتوانید قول یک محصول سالم,چه مواد غذایی چه هرچیزی را به مشتری بدهید قطعا موفق خواهید بود.ولی مراقب باشید سوء استفاده نکنید….

۴٫ ضمانت

ضمانت کردن راهیست برای از بین بردن هرگونه شک و تردید؛به عبارت دیگر یعنی قولی که نمیشکند.در تبلیغات”گارانتی“پیمانی است از سمت کارخانه یا شرکت تولید کننده به مشتری که تمام نگرانی او را پیرامون محصول یا سرویس ارائه شده از بین میبرد.

۵٫کشف

یک مبلغ می بایست همیشه سخنی داشته باشد که مخاطب را جذب کند.مثلا:”ارزش امتحان کردن را دارد.”در اینگونه کلمات نوعی هیجان و ماجراجویی نهفته است که باعث میشود شنونده یا خواننده،خود بدنبال موضوع برود.

۶٫عشق

عشق و دوست داشتن کلمه بسیار پرقدرت و قوی است و تاثیر بالایی روی مخاطب دارد؛ولی نکته اینجاست که شما باید در مورد جایگاه آن دقت داشته باشید و بدانید باید کجا استفاده کنید.

۷٫ثابت کردن

هنگامی که شما یک محصول جدید با یک برند جدید عرضه میکنید،موانعی در مسیرتان قرار دارد.مثلا اینکه مشتری کاملا محافظه کار است چون با محصول و شخصی روربروست که برایش ناشناخته است.پس بررسی میکند،پرس و جو میکند و در عین حال شما نیز باید خود را ثابت کنید.

۸٫امنیت

نیاز به امنیت در تمام انسانها و در تمام شرایط وجود دارد.کلمه امنیت احساس خوبی به مخاطب میدهد ولی در مورد این کلمه نیز باید دقت داشته باشید تا در حای مناسب کار ببرید.

۹٫صرفه جویی

آیا کسی هست که بدنبال صرفه جویی در هزینه و زمان نباشد؟ صرفه جویی در هزینه ها کاری است که %۹۹ا ز ما به دنبال انجام آن هستیم؛حتی اغلب ثروتمندان نیز بدنبال رسیدن به این هدف هستند. اگر می توانید به افراد جدید کمک کنید که در هزینه های خود صرفه جویی کنند، حتماً آن را اعلام کنید

۱۰٫جدید

به جرات میتوان گفت این کلمه تاثیر بسزایی دارد و همانطور که میبینید در بسیاری از تبلیغات استفاده می شود زیرا همه ما به چیزهای جدید و تازه

ادامه مطلب

نکاتی درباره روانشناسی تبلیغات پیامکی!

۵ مهر ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

 
 برای تاثیر برروی مخاطب باید از لحاظ روانشناختی آنها را شناسایی کنید،زیرا امکان برقراری ارتباط بهتر و نزدیک تری را به شما میدهد.
   منحصر بودن شخصیت هر فرد، و توجه به روانشناسی تفاوت های فردی در تبلیغ خیلی مهم است.

برخی از نکات روانشناسی که باید در تبلیغات مد نظر باشند:

۱٫ منحصر بودن شخصیت هر فرد، و توجه به روان شناسی تفاوت های فردی.بدین معنی که با همه نمی توان یکسان رفتار کرد .هر شخصی منحصر به فرد است و خصوصیات و رفتار منحصر به فردی دارد.پس در مورد اخلاقیات و عادات مشتریان خود تامل بیشتری کنید.

۲٫توجه به مباحث زن و مرد بودن.با توجه به نشانه های شخصیتی خاص بین زن و مرد,می بایست تفاوت در پیام های ارسالی و یا محصولات درخواستی قائل شویم.

۳٫توجه به ضمیر ناخودآگاه؛برای بدست آوردن توجه مخاطب دو راه وجود دارد. یا باید برای ذهن او آشنا و نزدیک باشید، یا در نظرش جدید و دور به نظر بیایید. در حالت اول، ضمیر ناخودآگاه احساس می‌کند که تبلیغ  شما به شخص مرتبط است و بنابراین به آن توجه میکن. در حالت دوم، ضمیر ناخودآگاه تفاوت تبلیغ شما را متوجه می‌شود و بنابراین نیازی برای شناخت بیشتر احساس می‌کند. مساله مهم این است که نباید پیامک خود را فقط با در نظر داشتن یک مخاطب آگاه بنویسید، زیرا ابتدا لازم است توجه مخاطب حواس‌پرت را به خود جلب کنید.

۴٫ انتخاب واژه های مناسبواژه های متین و مناسب و مؤدبانه وتوجه به بار هیجانی در تبلیغ غیر مستقیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.البته ممکن است که شما با مشتریان خود صمیمی باشید و لحن پیامتان دوستانه باشد.

۵٫ضمایر انتخابی بسیار مهم هستند: 

مخاطب  نوع رابطۀ خود با برند شما را از لحن پیام تبلیغاتی شما برداشت می‌کند. بنابراین لحن یک پیامک تبلیغاتی می‌تواند به طرز قابل توجهی بروی نحوۀ واکنش افراد تاثیر بگذارد. اگر که  در متن خود یک لحن صمیمی داشته باشید، مشتری به شما احساس نزدیکی می‌کند. اگر که لحن شما رسمی باشد، مشتری هم درگیر این فضای رسمی خواهد شد و فاصلۀ خود را با شما حفظ خواهد کرد.برای مثال وقتی به یکی از مشتریانتان میخواهید پیام ارسال کنید از کلمه”ما” استفاده میکنید،اما  وقتی  که رابطۀ برند شما با مشتری چندان صمیمی نیست، برای گرفتن یک بازخورد مثبت بهتر است از ضمایر “ما و شما” استفاده کنید تا آنها حس نکنند که بیش از حد پیشروی کرده‌اید.

۶ […]

ادامه مطلب

چگونه وفاداری مشتری را با پیامک بیشتر کنیم؟؟

۵ مهر ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

در فرآیند افزایش درآمد و موفقیت در کسب و کار,افزایش مشتری درصدر اهمیت قرار دارد.آنها باعث موفقیت در کارمان میشوند.اولین قدم,جلب و جذب مشتری است و سپس حفظ و تداوم حضور آنان.اینکه شما بتوانید مشتری را به خودتان وفادار کنید یعنی خودتان را متمایز کردید و مشتری نیز همین را میخواهد.

برای تنظیم یك طرح و برنامه برای حفظ مشتریان و خلق وفاداری در آنها، چهار نكته و توصیه وجود دارد كه به تحقق این هدف كمك می‌كند : 

۱٫هرچه از مشتری خود بیشتر بدانید بهتر است زیرا میتوانید سطح ارتباط خود را صمیمی تر کنید.برای مثال:نام مشتری,تاریخ تولد و یا علایق ایشان.وقتی شما در پیامک اسم مشتری  را میبرید،یا روز تولدش به اوتبریک میگویید یعنی برایش ارزش قائل شدید،یا اینکه بدانید کدام مشتری از کدام محصول شما خوشش میاید و مورد علاقه اوست،با این کار مشتری با دیدن و احساس کردن توجه و تلاش شما،ماندگار میشود.

۲٫با اینکه تا اینجا نیز مشتری خود را تحت تاثیر قرار داده اید،بازهم میخواهیم یک گام فراتر بگذاریم؛پیامک و تخفیفات ویژه در نظر بگیرید.برای مثال:”شما با ارائه این پیامک،تخفیف ۲۰%ما را از آن خود میکنید.”

۳٫نیاز مشتریان خود را بشناسید.وقتی که شما از نیازهای واقعی آنان  باخبر باشید میتوانید بسیار موثر عمل کنید و دقیقا به احتیاجاتشان رسیدگی کنید.یعنی میتوانید باتوجه به خواسته مشتری برایش پیامک ارسال کنید.برای مثال شما تولیدی کیف دارید و یکی از مشتریانتان فقط محصولات چرم استفاده میکند،هروقت که بار چرم میاورید میتوانید به او اطلاع دهید.

۴٫ارتباطتان را قطع نکنید.ارتباط موثر و مستمر داشته باشید تا مشتری فکر نکند که برای مدتی خاص و محدود کانون توجه بوده است.

در آخر اینکه در نظر داشته باشیدو این نکته را بدانید که  ایده های  نو و کارآمد و توجه به خواسته های واقعی مشتری ،سطح وفاداری آنها را تا حد چشمگیری افزایش میدهد.

&nbsp […]

ادامه مطلب

چگونه مشتریان خود را افزایش دهیم؟

۳ مهر ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

همانگونه که میدانید بازاریابی پیامکی جایگاه ویژه ای در حرفه بازاریابی و فروش پیدا کرده که بی دلیل هم نیست.امکان دسترسی به مخاطب و سهولت در رساندن مطالب به او و همچنین متحمل نشدن هزینه های گزاف تبلیغاتی از مواردیست که باعث محبوبیت این سیستم گشته است.با این حال نکاتی را باید رعایت کرد تا بتوان در این روش موفق بود.

۱٫متن پیام باید کوتاه باشد زیرا طولانی شدن آن مخاطب را خسته و کسل میکند.

۲٫جذاب بودن متن پیام؛مطلب ارسالی شما باید به حدی جذاب باشد که مشتری میل به خواندن آن پیدا کند.

۳٫در ارسال زیاده روی نکنیم؛ارسال بیش از حد پیامک موجب آزردگی و مزاحمت برای مشتری میشود.

۴٫ارسال پیامک ها در رابطه با صنعت و حرفه مشتری باشد تا علاقه به دیدن مطلب بوجود بیاید.

۵٫زمان ارسال پیامک بسیار مهم است؛به یاد داشته باشید که صبح زود,ساعات پایانی شب و یا زمان استراحت پیام ارسال نکنید.

۶٫سعی کنید گاهی در پیام هایتان پشنهادات و یا تخفیفات ویژه ارائه کنید.

۷٫با توجه به متفاوت بودن مشتریان در حرفه,علایق و یا کسانی که عضویت جدید یا قدیمی هستند,آنها را دسته بندی کنید.برای مثال شما تخفیف خاصی برای مشتریان جدید خود در نظر گرفتید,حال اگر این پیام  را برای همه بفرستید مسلما احساس خوبی به مشتریان قدیمی تان دست نخواهد داد!!!

۸٫برای احترام به مشتری قبل از عضو کردن او در لیست مخاطبینتان از آنها اجازه بگیرید و بگویید که در ماه چه عدد پیامک برایشان ارسال میکنید و اینکه میتوانند در هر زمان که خواستند صرف نظر کنند.

 

&nbsp […]

ادامه مطلب

ارسال و دریافت پیامک از طریق پیامک خط ثابت

۲ مهر ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

“پنل” در واقع مخفف همان کنترل پنل است؛مجموعه ایست که امکانات و بخش های مختلف را مدیریت می کند.در اینجا منظور,همان نرم افزار است اما به صورت تحت وب!نسل جدید سامانه پیام کوتاه به صورت نرم افزار های تحت وب ارائه میشود.
با این پنل ها امکان ارسال پیامک با پیش شماره های مختلفی مانند:۳۰۰۰,۲۰۰۰,۱۰۰۰ و ۵۰۰۰ وجود دارد.اما با وجود سرویس هایی مانند ارسال پیامک با شماره های خط ثابت,مشتریان سامانه های پیام کوتاه تمایل زیادی به استفاده از این خطوط پیدا کردند.به این صورت که صاحبان سامانه تلفن ثابت منزل یا محل کار خود را سفارش و آن را خریداری میکنند و شماره پیامک و محل کار یامنزلشان یکی میشود.

از مزایای ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت:

۱٫ ارسال پیامک با شماره ثابت حقیقی شما به جای شماره های مجازی ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ است یعنی هویت دار بودن پیامک های ارسالی با شماره تلفن ثابتی که متعلق به خود شماست در مقایسه با پیامک هایی که با شماره های مجازی ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و یا ۳۰۰۰ ارسال می شوند

۲٫عدم نیاز به نوشتن شماره تماس شما در متن پیامک و صرفه جویی در تعداد کاراکترها

۳٫بهبود مشتری مداری از طریق ارسال شماره تماس به مخاطبین

۴٫امکان برقراری تماس (call) و یا پاسخ پیامکی(reply) توسط دریافت کننده پیام با شماره تلفن ثابت شما پس از ارسال پیامک

برای اطلاع از شرایط خرید خط ثابت اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

&nbsp […]

ادامه مطلب

امکان ارسال پیامک از تلفن ثابت

۲ مهر ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

مدتی پیش مدیر روابط عمومی مخابرات خبرازطرح باندلینگ تلفن ثابت و اینترنت ADSL داد و گفت:

با اجرای این طرح، به زودی خریداران تلفن ثابت می‌توانند با خرید اینترنت پرسرعت مخابرات، از پیامک و مکالمه رایگان بر روی تلفن ثابت خود نیز استفاده کنند.همچنین مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران افزود:

با تعریف بسته‌های تعرفه‌ای و سبد مکالمات، قصد داریم هزینه‌ معقول و منطقی برای مشترکان تعریف کنیم که به نفع آنها خواهد بود.ضمن اینکه سبد مکالمات شامل مکالمات نامحدود درون شبکه‌ای و GPRS […]

ادامه مطلب