وبلاگ sms1 - ارسال اس ام اس

۵ دلیل اینکه چرا از بازاریابی پیامکی استفاده نمی کنید؟

۵ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

به جرأت می توان گفت که بازاریابی موبایلی جهان را تحت سلطه خود قرار داده است. این نوع بازاریابی با نمونه هایی فریبنده مانند آمار و نتایج به دست آمده از مشاغلی که از این روش سود برده اند در تلاش است تا مشاغل بیشتری را به خود جذب کند.
با این حال هنوز هم مشاغلی هستند که تمایلی به بهره برداری از دنیای بازاریابی موبایلی ندارند. اما چرا؟
براساس اظهارات نیروهای فروش در سرتاسر جهان، بیش از ۷۰ درصد از بازاریابان به نقش کلیدی بازاریابی موبایلی در مشاغل خود اعتراف کرده اند.
جهان تجارت تغییرات و جهش های بزرگی را به سمت تلفن همراه شاهد بوده است چرا که این وسیله به راهی برای گشت و گذار در اینترنت تبدیل شده و همچنان که من برای شما پست می گذارم کامپیوتر های رومیزی خاک می خورند. موسسات تحقیقاتی ۳/۵۰ درصد از ترافیک تجارت جهانی را از طریق موبایل اعلام کرده اند که این عدد به تنهایی در حال افزایش است.
پس آیا راه حل، تولید نرم افزار موبایل است؟
نه نیست.
نیست مگر اینکه شما سرمایه زیادی برای طراحی و توسعه یک نرم افزار موبایل داشته باشید، حتی اگر شما این سرمایه را نیز در اختیار داشتید، باز هم مشتریانتان پبامک را ترجیح می دهند.
۸۱ درصد از مصرف کنندگان، پیامک را به عنوان راهی ارتباطی با برندهای مورد نظرشان بر اپلیکیشن های موبایل ترجیح می دهند و ۷۱ درصد آنها ارتباط از طریق اپلیکیشن های مختلف را آزاردهنده می دانند.

پس بیایید نگاهی داشته باشیم به دلایلی که چرا شما از پیامک استفاده نمی کنید.

 
۱٫ “ما هیچ شماره ای از مشتریان خود در اختیار نداریم.”
راههای بسیار زیاد و آسانی برای جمع آوری اطلاعات مشتریانتان وجود دارد.

 

۲٫ “این نوع بازاریابی رسانه لوکس و جذابی برای ارتباط با مشتری نیست.”

این نوع بازاریابی راحت و مؤثر است و مشتریان شما آن را دوست دارند! برند های لوکس نیز هر روز از این روش استفاده می کنند.

 

۳٫ “بله، اما مطمئنم این روش یک روند طولانی و پیچیده است.”

از لحظه عضویت شما تا دریافت پیامک شما از طرف مشتری فقط ۱۰ دقیقه زمان لازم است.

 

۴٫ “خب، اما من مطمئن نیستم برای استفاده از این روش بودجه ای داشته باشیم.”

این روش کم هزینه است، هر پیام حدود بین ۱۲ تا ۱۶ تومان.

 

۵٫ ” در حال حاضر بخش بازاریابی ما به خوبی وظیفه اش را انجام می دهد.”

خوب بودن تنها کافی نیست. با این روش، وضعیت بازاریابی کسب وکار شما از خوب به عالی تغییر می کند.

&nbsp […]

بیشتر بخوانید

پیامک روز داروساز

۴ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

روز داروساز (۹۴/۶/۵ […]

بیشتر بخوانید

پیامک روز کارمند

۴ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

پیامک روز کارمند(۹۴/۶/۴ […]

بیشتر بخوانید

مقایسه بازاریابی ایمیلی با بازاریابی پیامکی

۳ شهریور ۱۳۹۴
|
0 Comments
|

وقتی صحبت از مقایسه بازاریابی پیامکی با بازاریابی ایمیلی مطرح می شود آمارهای بسیاری در این زمینه قابل مشاهده است که ۴ مورد از کلیدی ترین آمارها را برای شما جمع آوری کرده ایم.
• آیا می دانید ۹۰ درصد از ایمیل ها، ایمیل هرز (spam) هستند؟ در مقایسه با پیامک ها که تنها ۱ درصد از آنها به این سرنوشت دچارند.(البته غیر از پیامک های ارزش افزوده که روزانه ارسال میشود و خود خواسته نیست)
• آیا می دانید که تنها ۳۴ درصد از مردم برای چک کردن ایمیل هایشان از موبایل خود استفاده می کنند؟ این آمار را با ۷۲ درصد از مردم که از موبایل خود برای ارسال و دریافت پیامک استفاده می کنند، مقایسه کنید.
• آیا می دانید که تنها ۲۲ درصد از تمام ایمیل های ارسالی باز می شوند؟ در مقایسه با ۹۸ درصد از پیامک های باز شده.
• آیا می دانید هر فرد به طور متوسط در ماه ۱۲۱۶ ایمیل دریافت می کند؟ در مقایسه با ۱۷۸ پیامک که هر فرد در ماه دریافت می کند.
این ۴ […]

بیشتر بخوانید
‹ Prev page1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 Next page ›
This template supports the sidebar's widgets. Add one or use Full Width layout.