وبلاگ sms1 - ارسال اس ام اس

فرق سرویس VAS با سرویس پیامکی در چیست؟

۳۰ شهریور ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

در سرويسهاي پيامکي سازمان يا ارگانی که دارای این سرویس است, پس ازایجاد شرایط مناسب باید جهت ارسال پيامک به مخاطبين خود هزينه هاي پيامک را متحمل شود. در اينگونه سرويسها دسترسي به پنلهای آفلاين و يا آنلاين برای ارسال پيامک ضروریست .

در سرويسهاي پيامکي مخاطبين لزوما بازار هدف نهايي نمي باشند چرا که خود سرويس مورد نظر را انتخاب نکرده اند. در سرويسهاي VAS هزينه پيامکهای دريافتي از خود مخاطبين و توسط اپراتور يا به صورت کسر اعتبار و يا قابل پرداخت روي قبض تلفن همراه دريافت مي شود. بنابراين هزينه ای توسط ارگان و سازمان جهت ارسال پيامک دریافت نمی گردد,حتیبرایآن سازمان و ارگان درآمد زا

ادامه مطلب

سرویس پیامک ارزش افزوده

۲۹ شهریور ۱۳۹۳
|
4 نظرات
|

از جدیدترین خدمات مخابرات,سرویس پیامک ارزش افزوده مخابراتی یاVAS است.VAS مخفف کلمه Value Added Service می باشد.

این سرویس  هم برای اپراتورهای تلفن همراه هم برای مصرف کنندگان تلفن همراه سود فراوانی دارد و دارای پتانسیل زیادی برای ایجاد کسب و کار است.

برای مثال:”فقط با ارسال یک پیام در قرعه کشی شرکت کنید و برنده خوش شانس سمند LX ما باشید.پس ۱را به …..ارسال کنید.”

به این نوع سرویس ها,سرویس پیامک ارزش افزوده میگویند که شما را تشویق به ارسال کردن کد و شرکت در مسابقات یا نظر سنجی ها میکند زیراامکان درآمد زایی برای مخابرات و هم برای ایده دهنده وجود خواهد داشت.در ضمن با دادن ایده مناسب و جدید,میتوانید از خدمات ارسال پیامک رایگان و سود حاصل خدمات ارزش افزوده استفاده کنید.یعنی با ارائه نظر و ایده ای نوین,۵۰ […]

ادامه مطلب

ویژگی نرم افزار های تحت وب چیست؟!

۲۹ شهریور ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

نرم افزار هایی که  فقط قابل نصب روی یك سیستم نصب می باشند ,نسخه های تحت شبكه آنها قابلیت دسترسی و کنترل  را از راه های دور با پهنای باند پایین را آنهم به سختی پشتیبانی میکند,در حالیکه نرم افزار های تحت وب به راحتی از هر نقطه در دسترس قرار میگیرند.
نرم افزارهای تحت وب به نسبت به نرم افزارهای قابل نصب دارای یک سری مزایا میباشند:
۱٫سهولت استفاده در بستر وب
۲٫ سرعت بالا و افزایش راندمان كاری
۳٫چند كاربره بودن به تعداد  نامحدود
۴٫چند منظوره بودن و قابلیت اجرای هر گونه پردازش و محتوا
۵٫چند پردازشی بودن و قابلیت جمع شدن چند سرور روی یك پردازش
&nbsp […]

ادامه مطلب

کاربرد پیامک در مطب ها و آزمایشگاه ها

روش های ارتباطی میان پزشک و بیمار,به چند جهت حائز اهمیت است:

۱)سهولت در رفت و آمد بیمار

۲)آزاد گشتن وقت کادر پزشکی

۳)کمتر شدن طول درمان

لذا اینگونه هماهنگی سبب نظم بخشیدن به امور میگردد.

با کاربردهای بیشتر پیامک در عرصه پزشکی آشنا شوید:

۱٫چند روز قبل از نوبت بیمار,تاریخ و ساعت مراجعه  وی و یا تاریخ جواب و انقضای آزمایش را به او اطلاع دهید.

۲٫نکاتی که بیمار قبل از مراجعه به مطب یا آزمایشگاه نیازبه دانستن آنها دارد,به او پیامک کنید.(مانند:دوست عزیز,لطفا فردا جهت انجام آزمایش خون,ناشتا تشریف بیاورید)

۳٫در صورت کنسلی نوبت,آن را به بیمار اطلاع دهید در نتیجه احتیاج به صرف هزینه برای تماس گرفتن با تک تک بیماران نمی باشد.

۴٫به وسیله منشی پیامک, ساعت حضور پزشکان خود را در اختیار بیماران قرار دهید.

۵٫بیمار را از خدماتی که میتواند از آن بهره مند شود,آگاه کنید.

۶٫با ارسال پیامی حاوی توصیه های پزشکی,به بیمار میگویید که برایتان اهمیت دارد.

ادامه مطلب

کاربرد پیامک در فروشگاهها و مغازه ها

فروشگاهها و بوتیک ها,جزو مکان هایی هستند که مراجعه کننده زیادی دارند و هرکدام سلیقه و کالای مورد نیازشان با دیگری متفاوت است.

برای اینکه مشتریان ثابت و خاص خود را داشته باشیم,باید به آنها توجه کنیم و راضی نگاهشان داریم.با این روش نه تنها مشتریان را از آن خود کردید,بلکه محور بازاریابی وتبلیغات خود را هموارتر ساختید.

از موارد کاربرد پیام کوتاه در مغازه و فروشگاه ها:

۱٫اعلام اجناس وکالاهایی که در زمان و مناسبت خاصی برای فروش گذاشته اید.(مانند:”آغاز فروش بارانی “در فصل پاییز)

۲٫اعلام محصولاتی که جهت فروش در فهرست ویژه تخفیف یا حراج قرار داده اید.

۳٫ارسال پیامی حاوی تشکر از خرید و لیست اجناس خریداری شده توسط مشتری 

۴٫مطلع ساختن مشتریان از افتتاح شعب جدید و یا در نظر گرفتن تسهیلات ویژه

۵٫آگاه ساختن مشتریان از اجناس موجود بوسیله سیستم منشی پیامک

۶٫اطلاع رسانی ساعات کار در روزهای عادی و ایام خاص

&nbsp […]

ادامه مطلب

کاربرد پیامک در کافی شاپ ها و رستوران ها

۲۵ شهریور ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

مدیریت یک رستوران یا کافه,امریست بسیارحساس که نیاز به برنامه ریزی و هماهنگی های خاصی دارد؛ضمن اینکه ثابت نگاه داشتن مهمانان نیز جزو مسائلیست که سیاست های خود را می طلبد.در واقع,ابتدا جذب و سپس ثابت شدن مهمان از نکات مهم این شغل است. برای اینکه مهمانان خود را ارج نهیم و به آنان بگوییم که برایمان مهم هستند,احتیاج به توجه بیشتر و منحصرتری خواهیم داشت….
از کاربرد های پیام کوتاه در این صنف:

ابتدا زمانی که فیش را صادر میکنید,از مهمان شماره وی را خواستار شوید

۱٫تشکر کنید:از مهمانانتان برای انتخاب رستوران یا کافه شما قدردانی کنید.زیرا باعث میشود آنها احساس کنند که شما برایشان ارزش قائل هستید.

۲٫نظر سنجی کنید:با ارسال یک پیامک نظر مهمان را راجع به غذا یا سرویس دهی یا کیفیت بدانید.

۳٫تبریک بگویید:با رسیدن ایام خاص,پیام تبریک و تهنیت و یا تسلیت ارسال کنید.

۴ […]

ادامه مطلب