وبلاگ sms1 - ارسال اس ام اس

کاربرد پیام کوتاه در آژانس های املاک

با پیشرفت تکنولوژی و عرصه های فناوری,روش جذب مشتری و نوع ارتباط با آنها نیز تحت تاثیر قرار گرفته است؛به گونه ای که جا ماندن از این پیشروی مساوی است با خارج شدن ازعرصه نو.یکی از انواع بازاریابی های پیشرفته,بازاریابی پیامکی است که مکمل بازاریابی های نوین است.افراد فعال در این صنف مشتریان زیادی دارند؛در نتیجه,نیاز به یک مدیریت هماهنگ و آسان احساس میشود.

به چند مورد از ویژگی های بازاریابی پیامکی اشاره خواهیم کرد:

۱٫تبلیغات گسترده  برای فروش,رهن یا اجاره در منطقه مورد نظر شما

۲٫پرداخت هزینه کمتر نسبت به هزینه های تبلیغاتی موجود

۳٫مطلع ساختن مشتریان از قیمت ها و امکان پاسخگویی متقابل آنها

۴٫ارسال مشخصات مسکن  جدید به افراد مورد نظر

۵٫امکان ساخت بانک اطلاعاتی حاوی شماره مستاجران و خریداران

ادامه مطلب

کاربرد پیامک در مدارس,موسسات آموزشی و آموزشگاهها

با شروع و بازگشایی مدارس و موسسات آموزشی,مدیران برای ارتقا هرچه بیشتر سطح علمی و مادی موسسه خود تلاش میکنند و همواره در فکر ایجاد فضایی مناسب تر برای دانش آموزان  ودانشجویان هستند که این امرهماهنگی هرچه بیشتر میان مدیران,آموزگاران و والدین  را خواستار است؛همچنین در برخی نهادها همانند مدارس که مشکل کمبود سرانه وجود دارد اهمیت صرفه جویی بیشترمی شود. در یک مدرسه می توان پیام کوتاه را جایگزین بسیاری از فرآیندهای پرهزینه کاغذی کرد.

به چند کاربرد پیام کوتاه در این صنف میپردازیم:
۱٫دعوت کردن اولیا,اعضا و همکاران و اعلام جلسات به ایشان
۲٫ارسال بخشنامه ها به کارکنان و زیرمجموعه ها

۳٫اعلام نمرات دانش جویان و دانش آموزان
۴٫ارسال غیبت دانش آموزان به والدین
۵٫اطلاع رسانی جهت ثبت نام,انتخاب واحد و توزیع کارنامه
۶٫امکان دریافت شکایات,انتقادات و نظرات
۷٫تبلیغات گسترده برای معرفی مدرسه,آموزشگاه و دانشگاه
۸٫ارسال پیام تبریک و تسلیت در مناسبت های مختلف
۹٫ارسال متون آموزشی,تربیتی
 

 

ادامه مطلب

کاربردهای پیام کوتاه در بازاریابی پیامکی!

۲۲ شهریور ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

 

پیامک های تبلیغاتی وسیله بسیار مناسبی برای اطلاع رسانی,تبلیغات فروش وارتباط با مشتریان است و میتوانند به پیشرفت و ارتقا کسب و کارتان و کمک خواهد کرد؛ولی چگونه؟؟

در اینجا به۵ مورد از مزایای بازاریابی پیامکی اشاره میکنیم:

۱٫در وقت خود صرفه جویی کنید.با ارسال پیامی کوتاه که می تواند حاوی تنها ۷۰ کاراکتر باشد,امکان اطلاع رسانی سریع و بدون زحمت خواهید داشت و وقت کافی برای رسیدن به بقیه امور خود!

۲٫پیام شما اسپم نخواهد بود.ممکن است ایمیل شما به عنوان اسپم شناخته شود و به دست مخاطبتان نرسد؛ولی پیام های تبلیغاتی اینطور نبوده و مطمئن هستید که حتما به دست مشتریانتان خواهد رسید.

۳٫پیامکی کوتاه,شیرین,تاثیرگذار.اصولا پیغام ها وپیام ها هر قدر کوتاه تر و پر معنی تر باشند,تاثیر بیشتری دارند و باعث جذب مخاطب میشوند پس پیام کوتاه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

۴٫تحویل سریع پیام.ارسال پیامک از سرعت بالایی برخوردار است.در نتیجه پیام های شما در زمانی کوتاه به دست مخاطبینتان خواهد رسید.

۵٫هزینه پایین رسانه وافزایش پاسخ مصرف کنندگان.مطالعه های و بررسی های انجام شده نشان می دهد که بازاریابی به وسیله تلفن همراه می تواند مقرون به صرفه تر از سایر رسانه ها باشد وتعداد پاسخ گیرندگان پیام کوتاه تلفن همراه می تواند حدود ۲۰ بار بیشتر از سایر رسانه ها باشد.

&nbsp […]

ادامه مطلب

۸۹ درصد مشترکان خطوط همراه اول،پیامک های تبلیغاتی را می خواهند

۲۲ شهریور ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

 مهندس رضوانی،معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  در برنامه بحث روز رادیو تهران با موضوع پیامکهای تبلیغاتی انبوه گفت : براساس آمارهای دریافتی ، اپراتور اول تلفن همراه با ارسال ۳۳ میلیون پیامک از مشترکان خود خواست در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک های تبلیغاتی انبوه ، عدد ۱ را به همان شماره پیامک کنند. که فقط ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر این کار را کردند و این به معنای آن است که هنوز برای مابقی مشترکان پیامک ارسال می شود و مشترکین تمایل یه دریافت پیامکها دارند.

دکتر داود زارعیان مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران نیز ضمن تأیید سخنان مهندس رضوانی اظهار داشت : طبق آمارهای موجود ارسال روزانه ۲۰ میلیون پیامک برای ۵۰ میلیون مشترک تلفن همراه به صورت میانگین چیزی در حدود نصف پیامک برای هر مشترک می شود. بطوری که مشترکین پر مصرف که عمدتاً شهروندان فعال جامعه محسوب می شوند روزانه حدود ۳ تا ۴ […]

ادامه مطلب

دریافت پیامکی صورتحساب اپراتور همراه اول

۲۰ شهریور ۱۳۹۳
|
1 دیدگاه
|

اکثریت مشترکین تلفن های همراه,نیاز به اطلاعات صورت حساب های خوددارند.

ازین سو؛اپراتور همراه اول سرویسی در نظر گرفته تا آنها به صورتحسابهای پایان دوره و میان دوره دسترسی داشته باشند.مشترکان تلفن‌همراه می‌‏توانند با ارسال پیام کوتاه به شماره ۹۹۰۰۰۹، از قبض دوره و کارکرد میان دوره خط خودبه جزییات و تفکیک شده اطلاع یابند.
مشترکان این اپراتورمی بایست درخواست خود را به سیستمBillingSMS ارسال کنند؛
فرمت پیامک‌های درخواستی به شرح زیر است:

مشترک باید برای دریافت قبض پایان دوره یک رقم شماره دوره صورت‌حسابگیری,دو رقم شماره سال ۹۳*۱,دریافت مبلغ کارکرد میاندورهm,در یافت مبلغ کارکرد ازتاریخ…تا تاریخ..تاریخ پایان ۶ رقمی,تاریخ شروع۶رقمی(مثال:۹۲۱۰۱۲*۹۲۱۱۱۲),دریافت خلاصه قبض آخرین دورهs یا S […]

ادامه مطلب

پایان اختلالات شبکه همراه اول تا یک ماه و نیم دیگر

۱۹ شهریور ۱۳۹۳
|
0 نظرات
|

علی‌اصغر عمیدیان در پاسخ به سؤالی درباره اختلالات اخیر همراه اول در طی ارتقا به نسل ۳ و اینکه در موافقت‌نامه چه دوره زمانی برای تست شبکه نسل ۳ برای همراه اول در نظر گرفته شده که پس از آن اختلال‌ها پایان یابد و ارائه سرویس مطلوب را شاهد باشیم، گفت: در موافقت‌نامه نسل ۳ همراه اول یکسری شاخص‌های فنی وجود دارد که آن شاخص‌ها باید احصاء شود.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توضیح داد: به دلیل نصب و راه‌اندازی، یکسری اختلالات در شبکه ایجاد شده که از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شبکه باید آپدیت شود.

وی گفت: تا زمانی که شاخص‌های فنی که در پیوست موافقت‌نامه دیده شده احصاء نشود نمی‌توانیم پروانه نسل ۳ را صادر کنیم که پس از آن اپراتور بتواند به عموم  مردم سرویس ارائه کند.

عمیدیان افزود: همراه اول در حال گذراندن دوران پایلوت است و در استانهایی که پایلوت در حال انجام است رگولاتوری نیز پارامترهای فنی را تست و ارزیابی می‌کند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به این سؤال که آیا پیش‌بینی زمانی برای پایان دوره پایلوت و رسیدن به سطح مطلوب سرویس توسط همراه اول وجود دارد گفت: معمولاً یک ماه تا یک ماه و نیم زمان لازم است تا شاخص‌های فنی به حد استاندارد و مطلوب برسد در مورد ایرانسل نیز تقریباً سه هفته تا یک ماه

ادامه مطلب