سوالات متداول

سـوالـات متداولی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد.

پرداخت هزینه ها یکبار برای همیشه است یا باید بصورت دوره ایی (مثلا سالانه) پرداخت می شود؟
هزینه خرید سامانه و خط اختصاصی یکبار برای همیشه پرداخت می شود و هیچگونه حق اشتراک ، هزینه پشتیبانی یا آبونمان سالانه ایی دریافت نمی شود. صرفا هزینه شارژ اعتبار ارسال SMS است که بر اساس مصرف شما هر وقت به پایان رسید می توانید دوباره آنرا شارژ نمایید. عملا می توان گفت شما پس از خرید سامانه و خط اختصاصی به جز هزینه ارسال پیامک ها، هزینه دیگری ندارید.
آیابرای پیامک های خریداری شده محدودیت زمانی وجود دارد ؟
خیر ، هیچ گونه محدودیت زمانی در مصرف کردن شارژ خریداری شده وجود ندارد و اعتبار شما هیچگاه منقضی نمی شود..
آیا دریافت پیام کوتاه هم هزینه دارد؟
خیر ، در حال حاضر دریافت SMS رایگان است
فعال‌سازی سرویس پیامک چه مدت طول می کشد؟
در کوتاهترین زمان ممکن (نهایتاً چند دقیقه) سرویس فعال خواهد شد.
آیا با این سامانه می توان به شماره های ایرانسل وتالیا نیزپیام فرستاد؟
بلی . شما میتوانید از طریق سامانه به تمامی اپراتورهای فعال کشور (همراه اول ، ایرانسل و تالیا ) ارسال SMS داشته باشید . همچنین شما می توانید از طریق ارسال SMS بین المللی به 819 اپراتور در 220 کشور پیامک ارسال کنید.
آیا تعرفه پیامک فارسی و لاتین در سرویس پیامک، با یکدیگر متفاوت است؟
خیر، یکی از مزایای استفاده از سرویس پیامک خط ثابت این است که تعرفه ارسال یک واحد پیامک فارسی با یک واحد پیامک لاتین یکسان است اما در خطوط 3000 و 5000 اینگونه نیست و بین پیام فارسی و لاتین تفاوت وجود دارد.
آیا بوسیله سامانه می توان به شماره های خارج از کشور پیام کوتاه فرستاد؟
بله . در صورتی که سامانه شما مجهز به ماژول ارسال SMS بین المللی باشد ،میتوان به شماره های 819 اپراتور در 220 کشور پیام کوتاه فرستاد. صرفا دقت بفرمایید که هزینه ارسال به شماره های خارج از کشور ده برابر هزینه معمولی ارسال می باشد.
آیا هنگام استفاده از سرویس خط تلفن ثابت مشغول می گردد؟
خیر، این سرویس خط تلفن ثابت شما را مشغول نکرده و در حین ارسال و دریافت پیامک هیچگونه اختلالی در خط تلفن ایجاد نمی نماید. بدین ترتیب شما می توانید از سویی از طریق خط تلفن ثابت خود پیامک ارسال نموده و از سویی دیگر به تماس های حاصل از مشتریان خود پاسخ دهید.
آیا پس از فعالسازی سرویس پیامک خط ثابت، به منظور استفاده از آن نیاز به گوشی های تلفن خاص و یا نصب نرم افزار ویژه ای می باشد؟
خیر، سرویس پیامک اینترنتی خط ثابت ، کاملا مبتنی بر وب بوده و تنها با دسترسی به اینترنت و ثبت نام در سایت ، ورود به سامانه پیامک امکان پذیر می باشد. لذا استفاده از آن نیازی به نصب افزار و یا تهیه گوشیهای تلفن خاصی ندارد.
آیا استفاده از پیش شماره 021 ، متقاضیان این سرویس را برای ارسال و یا دریافت پیامک به سایر شهرستانها (غیر از تهران) محدود می نماید؟
پاسخ منفی است. در حقیقت وجود پیش شماره 021 ، هیچ محدودیتی را به لحاظ ارسال و یا دریافت پیامک برای کاربران ایجاد نمی نماید و با فعالسازی سرویس پیامک، امکان ارسال و دریافت پیامک به کلیه پیش شماره های تلفن همراه در کلیه نقاط ایران وجود خواهد داشت.
آیا سرویس پیامک اینترنتی برای سایر شهرستانها نیز فعال شده است؟
در حال حاضر این سرویس در تهران و با پیش شماره 021 فعال شده است. مخابرات استان خراسان رضوی نیز به زودی سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت را راه اندازی خواهد نمود. امید است در آینده نزدیک با پیگیری تیم ما و همکاری مخابرات سایر استان ها این سرویس برای سایر پیش شماره ها نیز فعال گردد.
عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی
برای عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی، مشترکین می توانند به یکی از روش های زیر اقدام کنند: ۱ – ارسال عدد «۱» به «۸۹۹۹» ۲ – شماره گیری کد دستوری *۸۹۹۹# ۳ – تماس با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰

آیا پاسخ سوالی که دنبالش بودید پیدا نکردید؟

خانم پور حسین


شما می توانید با ما جهت مشاوره تماس بگیرید
۲۲۹۰۸۹۹۰ ۰۲۱ pourhosin@sms1.ir

خانم معدنی


شما می توانید با ما جهت مشاوره تماس بگیرید
۲۶۴۲۳۲۵۶ ۰۲۱ madni@sms1.ir