آیا شما برای بقا در دوران کرونا فکری به حال کسب و کار خود کرده اید؟

منصفانه است که بگوییم این همه گیری جهانی در هر صنعتی تأثیر گذار بوده، اگر چه این تأثیر در هر صنعت متفاوت ظاهر شده و همچنان که به سمت بهبودی پیش می رویم به توسعه خود ادامه می دهد.

در این پست قصد داریم در مورد برخی از درس ها و روش های تجاری که قرار است در دوران کرونا استفاده کنیم صحبت کنیم.

نظر متخصص

کار از راه دور مفهوم جدیدی نیست. بر اساس نظرسنجی ” کار در خانه ” که توسط یک مؤسسه انگلیسی انجام شده نشان می دهد ۶۰ درصد افراد یک هفته کاری ایده آل را تقسیم کار بین دورکاری و حضور در شرکت می دانند.

اما کار از راه دور مزایایی فراتر از خوشبختی کارمندان دارد زیرا شرکت ها را قادر می سازد تا از طریق متحد کردن شرکت های مختلف، کار استعدادیابی خود را به پیش بگیرند و همچنین به طور بالقوه هزینه های مالی مربوط به یک فضای اداری را کاهش می دهند و شاید مهم تر از همه تأثیر مثبتی بر محیط زیست داشته باشد. مطمئنا انتظار داریم بسیاری از مشاغل در حال کوچ دائمی به سوی دورکاری باشند.

 

دایره المعارف فقط مختص دانشجویان نیست

ممکن است فقط ما این مطلب را حس کرده باشیم که کرونا خیلی از لغات جدید را به واژگان ما اضافه کرده اما این موضوع کاملا حقیقت دارد. وقتی کلمات بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرند اثر بخشی خود را از دست می دهند و از نظر خواننده تنوع بیشتری مورد انتظار است. بنابراین ارزش زیادی دارد که برای جلب توجه مشتریان خود چند گزینه ارائه دهید.

شناخت مخاطب شما هزینه دارد

کمپانی KFC در کمپین اخیر خود با شعار ” ما هم دلمان برای شما تنگ شده ” نظرات جالب توجهی دریافت کرده، این تبلیغات، تصاویری از شبکه های اجتماعی با هشتگ RateMyFKC# را نشان می دهد که افراد را ترغیب می کند روش پخت مرغ خود را در خانه انجام دهند تا توسط کمپانی رتبه بندی شود.

این مدل تبلیغ در بین مخاطبان KFC و هم به طور کلی در بین مردم محبوب شده، به دنبال تحقیقاتی که نشان داد مشتریان از تبلیغات عادی خسته شده اند و این کمپانی مطمئن بود که از این ایده استقبال خوبی خواهد شد و حق با آن ها بود.

در نتیجه این کمپین به عنوان یک درس مهم در مورد اهمیت داشتن مخاطب خود، ایده های جالبی ممکن است به ما بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا