پیام کوتاه چگونه می تواند فروشگاه ها را رونق دهد؟

کمتر کسب و کاری وجود دارد که به اندازه مغازه داری تحت تأثیر کرونا قرار گرفته باشد.

با توجه به این نکته همه توجه ها به این موضوع جلب می شود که مغازه داران چگونه می توانند دوباره فروش خود را بهبود ببخشند؟ چه اقداماتی می توان انجام داد؟ یکی از راه حل ها پیام کوتاه است.

حال چگونه پیام کوتاه می تواند کمک کند؟

 

پیام کوتاه به عنوان یکی از مؤثرترین روش های ارتباطی مورد استقبال قرار گرفته و در همه گوشی ها وجود دارد و دارای ۹۵ درصد بازدهی از سمت مشتری می باشد. یک روش ارتباطی کاملا منعطف و مستقیم که می تواند به مغازه داران در جهت هدایت زندگی پس از قرنطینه کمک کند.

از نظرسنجی پیام کوتاه می توان برای درک سریع تر تمایل مصرف کننده، با بررسی نظرات و اهداف خرید آن ها استفاده کرد. در نتیجه این امکان را به مغازه داران می دهد تا استراتژی های بازاریابی و خرید خود را متناسب با آن بهبود ببخشند.

اعلان های تحویل پیام می توانند برای اطلاع مشتریان از وضعیت سفارش و زمان تخمینی تحویل پیام ارسال شوند.

با یک بازاریابی درخور و متناسب می توان برای هشدار دادن به مشتری در مورد محصولات جدیدی که کیفیت بهتری دارند یا تبلیغات جدید استفاده کرد.

موضوع دیگر هشدار های موجودی کالا می باشد. این اجتناب ناپذیر است که مغازه داران ممکن است در مراحل اولیه بهبودی خود به مبارزه با کمبود موجودی کالا بپردازند، شما با ایجاد یک سیستم هشدار پیام کوتاه شخصی برای اینکه به مشتریان خود اطلاع دهید که کالای مورد علاقه شما دوباره در انبار موجود است، به حفظ ارتباط با مشتری خود کمک می کنید.

اطلاعات فروشگاه محلی؛
برخی از محصولات ممکن است تحویل آن ها درب خانه امکان پذیر نباشد بنابراین می توان از طریق پیام کوتاه دستورالعمل های دقیق را ارائه داد تا اطمینان حاصل شود که مشتری شما می تواند به سرعت و به راحتی نزدیک ترین فروشگاه خود را پیدا کند.

با استفاده از نظرسنجی رضایت مشتری نیز می توان بازخورد مؤثر مشتری از خدمات جدید را جمع آوری کرد تا در صورت لزوم تغییرات را انجام دهید و خدمات خود را بهبود ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا