چرا در بازاریابی پیامکی باید بازار هدف خود را شناسایی کنیم؟

 

قبل از هرگونه تبلیغات پیامکی و استفاده از بازاریابی پیامکی نیازه که شما بازار هدف خودتون رو شناسایی و فیلتر کنین.
با پرسیدن سوالات زیر و گرفتن یک آمار از واحد فروشتون می تونین متوجه بشین که اکثر مشتری هاتون چه افرادی هستن؟

  • خانم هستن یا آقا؟
  • آیا ساکن محله مشخصی هستن؟
  • شغل اکثر اونا چیه؟

با توجه به تنوع روش های ارسال در بازاریابی پیامکی دونستن اینکه مشتری‌های شما اغلب چه افرادی هستن به شما کمک می‌کنه که بهترین روش تبلیغات با استفاده از اس ام اس رو انتخاب کنین.

در سامانه پیامکی ما این امکان وجود داره که ارسال پیامک به تفکیک جنسیت انجام بدین، برای مثال اگه آرایشگاه زنانه و یا مانتو فروشی دارین، با توجه به اینکه مشتری‌های شما خانم هستن، می‌تونین فقط به شماره‌های ایرانسل و همراه اول خانم‌ها پیامک ارسال کنین.

با استفاده از امکاناتی مثل تفکیک جنسیت، تفکیک پیش شماره، تفکیک محله ها و … می‌تونین فقط به بازار هدف خودتون SMS تبلیغاتی ارسال کنین با صرف هزینه کمتر بازخورد خیلی بیشتری دریافت کنین.

 

اگر قصد شما دریافت بازخورد مناسب از تبلیغات پیامکی هست، برای مخاطب خودتون مفید باشین. اگر هر دفعه فقط تبلیغ برند و کسب و کار خودتون رو به مخاطب ارسال کنین، بعد از مدتی توی ذهن مخاطبتون تبدیل به برندی اسپم میشین، که پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم ارسال می‌کنه و تصمیم به لغو پیامک تبلیغاتی شما رو می‌گیره. اما اگه با استراتژی موثر بودن و مفید بودن برای مخاطبتون بازاریابی پیامکی انجام بدین بعد از مدتی مشتری با ارسال پیامک شما به بقیه بدون اینکه هزینه‌ای بپردازین، برای شما بازاریابی و تبلیغات رو انجام می‌ده به همین راحتی؛

و در آخر به یاد داشته باشین، بازاریابی پیامکی مثل روش‌های دیگه تبلیغاتی به تداوم و تکرار نیاز داره، سعی کنین با یک برنامه‌ریزی صحیح در بازه‌های زمانی مختلف اس ام اس تبلیغاتی خودتون رو ارسال کنین.

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا