چطوری میزان موفقیت کمپین پیامک تبلغاتی رو اندازه گیری کنیم؟

چطوری میزان موفقیت یه کمپین پیامک تبلغاتی رو اندازه گیری کنیم؟

اگر برای اولین باره که شما کمپین های پیامک تبلغاتی  می سازید یا اگر توی این کار حرفه ای هستین ، تنها راهی که می تونین بفهمید این کمپین چقدر موفق بوده ، اندازه گیری برگشت سرمایه یا (Return Of Investment) هست.
محاسبه ارزش ارسال پیامک شما میتونه به پیشرفت شما در آینده کمک کنه و میتونه به شما کمک کنه بفهمین که مشتری های شما به چه چیزی بهترین پاسخ رو میدن قبل از ارسال پیامک  باید ایده ای داشته باشین که در هر کمپین دقیقا به دنبال چه چیزی یا هدفی  هستین اینجا چند هدف مشترک رو براتون میگیم:

– فروش و درآمدتون رو افزایش بدین
– تخفیف هاتون رو برای جذب مشتری های به دنبال تخفیف افزایش بدین
– تعداد دفعات خرید محصول توسط دیگران رو به مشتری بگیم
– افزایش تعداد مشترکین
– افزایش بازدید وبسایت

از همه این ها بازخوردی که میگیرین رو جمع آوری کنین و به پاسخی که دنبالش هستین میرسین

یک کمپین موفق باید به شما در دستیابی به اهدافی که توی ذهنتون دارین کمک کنه
پس از کجا باید شروع می کنین؟

بهترین جا برای شروع ، اطلاعات مشتریانتون  هست
هسته اصلی یک کمپین پیامکی موفق، اینه که شماره مخاطبینتون خیلی دقیق و مرتبط باشه هرچی اطلاعات شما تمیزتر و دقیق تر باشه، شک نکنین بازدهی شما بیشتر میشه

برای اینکه بفهمین بازدهی شما چقدره از فرمول زیر استفاده کنین

اگر بازدهی کم بود شما باید قبل از ارسال کمپین بعدی حتما اطلاعات مخاطبینتون رو دوباره بررسی کنین

در پنل پیامکی sms1 میتونید بعد از ارسال پیامک به جزییات ارسالتون رجوع کنید و بازخورد پیام هاتون رو بررسی کنید.

1 نظر

sms1 نویسنده ۱۴۰۰/۰۶/۲۸

تست

پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

پست های پرطرفدار

هیچ پستی یافت نشد
بالا