میدونستید ۹۵ درصد پیامک ها در همون ۳ دقیقه اول خونده میشن؟
اگر شما به تازگی وارد بازار پیام تبلیغاتی شدین، این رو بدونین که انبوهی از پتانسیلهای استفاده نشده منتظر شما هستن.
وقتی بحث رسیدن پیام شما به مشتریانتون پیش میاد نباید فقط به یک راه ارتباط با مشتریان اعتماد کنین.
بازاریابی با ایمیل جایگاه خودش رو برای اکثر بیزینسها داره اگرچه بازاریابان به سختی دارن تلاش میکنن که یک فرمول مناسب پیدا کنن تا پیامشون داخل اسپم ایمیل قرار نگیره، با این وجود نرخ بازکردن ایمیلها توسط مشتریان فقط ۲۱ درصده و نرخ کلیک برروی محتوای ایمیلها فقط و فقط ۳ درصد هست درنتیجه هیچ بیزینسی دیگه نباید به فکر این بیفته که سراغ بازاریابی ایمیلی بره.
و اگر شما به فکر راههای مختلف ارتباطی با مشتریانتون نباشین خیلی بعیده که بتونین ازشون بازخوردی بگیرین.
در بازاریابی پیامکی نرخ باز کردن پیامک ها ۹۸ درصده و نرخ پاسخگویی به پیام ها ۴۵ درصد و همچنین ۹۵ درصد پیام ها در همون ۳ دقیقه اولی که به دست مشتری میرسن خونده میشن.
خب برای اینکه بازاریابی پیامکی رو مدنظر داشته باشین چه دلایل دیگهای وجود داره؟
۱ – سرعت
پیامک سریعترین راه برای اینه که اطلاعات مهمی رو به دست مشتریانتون برسونین. پیامک سریعتر از هر راه تبلیغاتی دیگه توسط مشتری گرفته میشه و خونده میشه و پاسخ داده میشه و وقتی توی موضوع بازگشت سرمایه با بازاریابیهای ایمیل یا شبکههای اجتماعی مقایسه اش میکنیم ۵۰ درصد بازده بهتری SMS به ما میده
از پیامهای کوتاه و خلاصه استفاده کنین تا مشتری تمایل پیدا کنه با شما ارتباط بگیره حالا چه اون پیام مشتری رو دعوت کنه برای استفاده از یک تخفیف یا چه دعوت کنه برای استفاده و بهره بردن از اطلاعات شما
۳ – دسترسی آسان
هرکسی با داشتن یک گوشی میتونه هم پیامک دریافت کنه و هم ارسال کنه
و همچنین پیامک برای هر بیزینسی با هر اندازه و موضوعی قابل استفاده است و دسترسی بهش آسونه
شما نسبت به راههای دیگه بازاریابی تقریبا هزینه ای نمیکنین، شما فقط پول ارسال پیامتون رو پرداخت میکنین و به لطف پنل ارسال پیامکی sms1که در اختیارتون میذاریم شما نیازی نیست هیچ مهارت یا تجربه خاصی برای ارسال پیامهاتون داشته باشین
۴ – برنامهریزی کمپینها برای بیشترین اثرگذاری
مدیریت کردن کمپینهای مختلف تبلیغاتی ممکنه سخت باشه
با پیامک نیازی نیست شما برای هر فرد یک پیام خاص ارسال کنین و با استفاده از پنل پیامکی ما میتونین از زمانتون رو مدیریت کنین و بهترین استفاده رو ازش ببرین، به عنوان مثال شما میتونین ارسال هاتون رو زمانبندی کنین یا با متغیرهای خاصی ارسال کنین
۵ – به هزینه ای که میدی میارزه
الان شما خیلی باید خودتون رو تحت فشار قرار بدین تا یک راه بازاریابی پیدا کنین که هم هزینه اش به اندازه بازاریابی پیامکی باشه و هم بازخوردش به همون اندازه باشه و من به شما میگم که واقعا همچین راهی نیست.
در نهایت اگه الان تازه با بازاریابی پیامکی آشنا شدین پنل پیامکی SMS1 مقرون به صرفه تر از هرزمان دیگهای هست
اگه هنوز مطمئن نیستین که این نوع بازاریابی برای بیزینس شما مناسب هست یا نه الان میتونین به سایت ما سر بزنین یا با ما تماس بگیرین تا مشاوره بگیرین.